Skip to main content

Heb inmiddels 2 monteurs in huis gehad 1 zou het komen aansluiten, na alles aan gesloten te hebben werkte het niet, na zijn metingen zou het probleem zich ergens in de hoofd regel kast liggen tussen woning en daar.

Daarop is vandaag dan een volgende monteur gekomen die heeft de lijn tussen woning en regelkast buiten gecheckt en is alles  oké, heeft mij dit ook laten zien dat het signaal binnen kwam, gezien de voorgaande monteur alles had aan gesloten kreeg ik de mededeling dat deze monteur terug komt om het verder aan te sluiten, wanneer weet ik niet

volgens mij is dan toch het enige wat kan zijn of er is op het nieuwe isra punt een kabel verwisseld , wat niet gebruikelijk is voor een monteur wat het dagelijks doet, maar ik sluit niks uit .  heeft de standaard KPN 4 aderige draad gebuikt, in deze zijn de kleuren bekend

of mijn modem is niet actief gezet bij kpn

 

mijn vraag is heeft iemand een tekening of de  gebruikelijke combi van kleur codes op het isra punt voormij 

Welk ISRA punt heeft u ?

En kunt u een foto plaatsen van uw aansluiting met de huidige aangesloten kleuren ?


Hallo @meugje de gangbare kleuren voor een aansluiting zijn op de 1e plaats rood/blauw en op de 2e plaats oranje/wit.

 


Hoi @meugje. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat @JanD al het juiste antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! Kan je inmiddels al gebruik maken van onze diensten?


@meugje Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als dat niet het geval is, dan hoor ik dat graag!