Skip to main content

Goeiedag,

Ik heb woensdag een aansluiting met de nieuwe v12 box gehad. Alle lampjed branden maar modem geeft geen tv of internet verbinding wifi geeft aan verbonden zonder internet.

M.v.g. Danny 

net verhuist. Nieuwe aansluiting. Geen idee wat de bewoners hiervoor hadden. Er zit iig een telefoon aansluiting waar kpn op aangeslotrn zou moeten worden.

 

Ik heb kpn ook bij mij in het bedrijf. en toen ik het daar op dezelfde wijze aansloot werkte het meteen.


net verhuist. Nieuwe aansluiting. Geen idee wat de bewoners hiervoor hadden. Er zit iig een telefoon aansluiting waar kpn op aangeslotrn zou moeten worden.

 

Ik heb kpn ook bij mij in het bedrijf. en toen ik het daar op dezelfde wijze aansloot werkte het meteen.

Ja, zo hoort het ook te gaan. Ik vrees dat er een monteur bij moet komen. Dat stopcontact is geen isra punt. Die geribbelde slag is ook niet van KPN volgens mij.


De geribbelde slang is alleen een buis die vanuit de grond de kabel ondersteund die naar het telefoon punt gaat. Waarschijnlijk omdat de meterkast zo hoog vanaf de grond geplaatst is.

 

Waar kan ik een monteur aanvragen. Aangezien ik dus nu wel voor een aansluiting betaal die ik niet kan gebruiken.


ja. die knippert onregelmatig. staat in het boekje ook dattie dit moet doen.

Dat is dan heel frappant want dat zou betekenen dat er een verbinding is en dat er ook data overheen gaat maar dat er geen pppoe verbinding (inlog op Internet) tot stand kan komen.

Heb je ook televisie van KPN?

Zo ja, doet die het wel?

En telefonie?

 

Ik ben bang dat dit een gevalletje helpdesk gaat worden.

Ik hoop dat er heel snel een moderator van KPN zal reageren om je hierbij te helpen.

Je kunt natuurlijk ook klantenservice bellen (0800-0402).

 


heb alleen internet en tv. Beide werken niet.

Klantenservice heb ik al 3 x gesproken.

2 x s'avonds kunnen niks voor mij betekenen moet overdag terug bellen.

Overdag op werk bel ik en dan vragen ze dat ik thuis even moet bellen zodat ik bij de apparatuur kan.

Word vrij lastig als je 7 dagen per week buiten de stad werkt en dus alleen in de avond/nacht de tijd heb om bij de apparatuur te zijn...


Ik hoop dat er snel een moderator van KPN zal reageren.

Vul vast jouw adres- en klantgegevens in in jouw forum profiel (klik), dan kan die moderator direct alvast wat dingen nakijken en doormeten.


thanks. had ik al in een andere post gelezen. Dus gelijk ingevuld :)

 

iig bedankt we wachten af.


Hallo @dns070 Welkom hier op het Forum en mooi om te zien dat de community al boven op dit topic is gesprongen. Daardoor kon ik snel alles nakijken en actie ondernemen. Ik zie dat er aan onze kant van de lijn in elk geval nog iets niet goed staat. Ik heb dit direct doorgegeven aan technische afdeling, die hier naar gaat kijken. Ze zullen waarschijnlijk ook nog even contact met je opnemen. Ik hoop dat het snel geregeld is. 


Ik zie dat er aan onze kant van de lijn in elk geval nog niet iets niet goed staat.

Hi @Bart_ , deze dubbele ontkenning maakt het niet duidelijker :nerd:


Aangepast hoor, @RBxx :) 


was inderdaad niet heel duidelijk wat je zei @Bart_.

Hoelang gaat dat duren. De klantenservice gaf woensdag namelijk ook aan dat ik donderdag terug gebelt zou worden. Dit is echter ook niet gedaan.

Hoop toch wel snel alles te kunnen doen thuis :)


@dns070 Ik heb een ticket ingeschoten naar de achterliggende afdeling of ze je zo snel mogelijk van informatie kunnen voorzien. Hoe lang het nog kan gaan duren en waarom het zo lang duurt. 
Ik vermoed dat je dinsdag hierover wordt teruggebeld. Tot die tijd kunnen we helaas niets anders doen dan afwachten. 


Nog steeds niks. Geen telefoontje gehad vandaag ondanks meerdere "Tickets", mail aan jorg kramer van de klantenservice. Eerst wel reactie nu helemaal niks.

 

Geen verbinding!


Hoi @dns070, helaas kunnen wij ook niet anders dan afwachten tot de achterliggende afdeling hier mee verder gaat. Vanwege de feestdagen ertussen kan het dan iets langer duren. Maar, ik zie dat er gisteravond laat een monteur is gepland voor morgen, 4 juni. Dat is in ieder geval goed om te zien. Ik ga er dan vanuit dat je na die afspraak werkende diensten hebt. Laat je weten hoe het afloopt?


zojuist de slechte monteur gehad van jullie.

 

Isra heeft geen lengte in de muur. Vervolgens wil de monteur mijn muur open breken. waarop ik aangeef dat dit voor de verantwoording is van de monteur en er niet zomaar mijn muren open gebroken gaan worden. om te kijken of daar misschien wel de internet ingang zit.

 

Vervolgens als ik boos word dat ik dus niet al 2 weken constant kan bellen en mailen. En vervolgens op een wilde gok mijn muur open te gaan breken om te kijken of daar mijn internet aansluiting zit. Ik dan nu weer achter gelaten gaat worden met een gesloopte muur en nog steeds geen aansluiting dit is gewoon te triest voor worden. Al 2 weken geen internet geen tv.

 

Meerdere keren zou ik door jullie terug gebelt worden. Niemand belt terug. Waarde loze rommel hier van kpn. Nu weer een dood spoor. Als ik voor morgen geen oplossing heb dump ik zo alle spullen en zeg ik alle aansluitingen prive en zakelijk bij jullie op.

 

 

 

 

 

 

 


Zwaaaaaaaaar ontevreden.


Als de bedrading bij u niet in orde is, dan zult u zelf moeten zorgen / bekostingen dat dit in orde komt.

Maar als ik het goed begrijp was dat stopcontact met die geribbelde slang inderdaad dus niet het isra punt?


@dns070 Klinkt allemaal niet best. Ik begrijp dat je recent verhuisd bent naar deze woning. Is het misschien een idee om na te vragen bij de vorige bewoners hoe zij de aansluiting hadden?


@Nick83 het is wel het isra punt. Echter de bedrading is te kort om het opnieuw aan te sluiten.

Monteur geeft aan dat hij dan mijn muur open moet breken wat net opgeleverd is. Waarop ik aangeef dat dit dus voor de verantwoording van kpn is. Aangezien de aansluiting al niet helemaal goed binnen komt.

 

@Edwin_Merks 

via de telefoon 🙂 waarop ik mijn modem heb aangesloten in de meterkast.


 

@Edwin_Merks

via de telefoon 🙂 waarop ik mijn modem heb aangesloten in de meterkast.

En bij hun werkte het dus wel? Hoe kan die draad dan nu ineens te kort zijn? Of snap ik het gewoon niet...dat kan natuurlijk ook ;-)


klopt. toen werkte het dus wel. Waarom ik dus ook stel dat het gewoon plug en play moet zijn. 

Ik vertel alleen wat de monteur constateerd na het demonteren van de isra, dat de kabel te kort geworden is om hem in de meterkast opnieuw aan te sluiten. Dus ja na het demonteren door de monteur van de isra kan de isra momenteel niet op hetzelfde plek terug geplaatst worden. Door dat de aders nu te kort zijn.


Dus de monteur demonteert en plaatst het ISRA-punt op een andere plek, waardoor kabels nu te kort zijn en de muur opengebroken moet worden?…..das een vreemde..


De monteur heeft de isra in de meterkast los gemaakt. Waarbij hij dus door het demonteren geen overlengte meer heeft.

 

Om hem dus opnieuw aan te sluiten zou die dus de kabel moeten aanlengen waar de kabel de woning binnen komt.

Hiervan weet hij niet zeker waar het zit. En wilt dus random ergens de muur open maken omdat hij gokt dat het daar wel moet zitten.


Ik ben misschien heel dom (en heb glasvezel) maar kun je zo'n kabel niet simpelweg verlengen met een koppelstuk o.i.d ? 


Ik ben misschien heel dom (en heb glasvezel) maar kun je zo'n kabel niet simpelweg verlengen met een koppelstuk o.i.d ? 

Ik denk dat dat al gebeurt is in het verleden. Blijkt nu niet te werken en daarom wil monteur weer die originele blauwe isra kabel opzoeken.


Reageer