Skip to main content

Ruim 2 maanden geleden kpn hussel aangevraagd, zou 21 mei ingaan.

Komt er een monteur die een kabel in de voortuin legt een weer vertrekt met de mededeling er komt nog een monteur die deze komt aansluiten.

Een week voor 21 mei kpn maar eens gebeld waarneer de monteur van plan was te komen, zou zsm worden terug gebeld door de monteur maar dat gebeurt niet.

Rond 21 mei maar weer eens gebeld met kpn, ik moest me geen zorgen maken ze hebben het een beetje druk maar wordt snel geregeld.

Nu 14 juni zo'n 3 weken later, krijg ik een mailtje met 1 zin "WE HEBBEN UW AANSLUITING GEANNULEERD".

Ik weer gebeld met kpn gevraagd wat er aan de hand is? Daarop geen antwoord gehad behalve dat ze het gaan uitzoeken en dat dat waarschijnlijk extra kosten met zich meebrengt!?!?

Als jullie niet zitten te wachten op nieuwe klanten zeg dat dat gewoon dan blijf ik wel mooi bij ziggo

Heb wel eens eerder een slechte ervaring met zo'n groot bedrijf gehad maar dit slaat echt werkelijk nergens op, wat een onprofessioneel klantonvriendelijke asociaal slecht bedrijf is dit

Wij sluiten hier een contract af met kpn, die notabene zelf langs de deuren is gegaan om ons overtehalen glasvezel bij hun aftenemen, als je vervolgens niks meer van kpn hoort ga je toch met kpn contact opnemen en niet met een onderaannemer die in opdracht van kpn kabels in de grond legt en dit is toch totaal niet te vergelijken met een stroomstoring! 


Bij ons is vorige week een grote stroomstoring geweest.  Dan bel je de netwerkbeheerder.  Nuet het energiebedrijf waar ik een contract mee heb. Zo werkt het ook met glasvezel.  Heel normaal!!

@Joep1965 Mee eens, en op de electra factuur staat wat je aan de netbeheerder betaalt, een nieuwe meter regel je via een keurige website, met perfecte communicatie, afspraken die worden nagekomen. Je krijgt ook een sticker voor in de meterkast wie je moet bellen in geval van storing.

Zo wekt het bij glasvezel dus niet, daar gaat deze post over.
Was dat bij KPN netwerk nu ook maar zo. De duidelijke splitsing die er bij energiebedrijven is, die is er bij de telecom niet, dus je gaat van het kastje naar de muur, en terug.
KPN regel het zelf, of wees duidelijk dat je het niet regelt, maar dit zit er nu tussenin en dat kan in mijn ogen ziet.


Beste Barendrecht, dit klinkt idd precies hetzelfde als dat hier het geval is. 

Ik heb het uiteindelijk na heel veel frustraties, bellen en mailen opgegeven, kpn is het meest arrogante bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt die vinden dat wij het maar een eer moeten vinden dat wij een oranje kabeltje bij onze voordeur willen houden en ze zelf 0,0 moeite hoeven te doen ons op de hoogte te houden!

Ik wacht nu al 10 maanden op de uitslag van het haalbaarheidsonderzoek, ik wacht ook nog 10 maanden op Janz ( zie hierboven) die het een en ander ging uitzoeken, kpn heeft wel zonder dat wij dat wisten de kabel weer uit de voortuin verwijderd of iedergeval kabel is in ene verdwenen.

Kortom ik raad iedereen aan niet deze lijdens weg te kiezen en op zoek te gaan naar een aanbieder die wel hun klanten waardeert, mocht je om wat voor reden toch voor kpn moeten kiezen heel veel kracht en sterkte met dit eindeloos gevecht! 

Hoi @Pleurop, dan ben ik bang dat je mijn laatste bericht niet goed hebt gelezen. Ik heb aangegeven dat als jij het nog een kans wou geven, ik hier graag werk van zou maken. Sindsdien heb ik niks meer van je vernomen en daarom ben ik er van uitgegaan dat je het hier verder bij wou laten. 


Nou janz  lees de berichten nog maar eens terug! Staat toch duidelijk dat ik kpn nog  1 kans zou geven als antwoord op je laatste bericht, die kans is nu uiteraard wel een keer verlopen na 10 maanden 


Nou janz  lees de berichten nog maar eens terug! Staat toch duidelijk dat ik kpn nog  1 kans zou geven als antwoord op je laatste bericht, die kans is nu uiteraard wel een keer verlopen na 10 maanden 

Oprechte excuses @Pleurop, je laatste bericht is op de een of andere manier langs mij heen gegaan.

Begrijp ook helemaal dat die kans nu na 10 maanden is verkeken hoor. Toch heb ik de systemen even gecheckt en volgens deze informatie kunnen we je nog steeds niet aansluiten op glasvezel :( 


Excuses aanvaard, fijne dag verder! 


Excuses aanvaard, fijne dag verder! 

Insgelijks!Â