Skip to main content

LS,

Ben al jaren klant voor glasvezel+vast bellen+TV+ extra pakket. Prijs iets van 74 euro/maand
Zat niet te kijken, als ik nu als NIEUWE klant hetzelfde afneem, kost dat iets van 10 euro MINDER per maand.
Mijn vraag: Kan ik ook in aanmerking komen voor een lagere prijs?

of

moet ik dan eerst een nieuw abonnement nemen?
(bjikomend voordeel: de apparatuur die ik al jaren heb, begint wat te haperen. Dan heb ik dat ook direkt weer nieuw)

Ik hoor graag
Geert van Dijk

U heeft Alles-in-1 Standaard. Denk ik? Staat dat op uw factuur 2de blad?

- 100 mbit internet

- 2 tv ontvangers + opnemen 

- Telefonie

- Spotify 

Klopt dat? Heeft u ook nog mobiel bij KPN? En heeft u dus het pluspakket of FOX Sports er kosteloos bij?

Maakt u ook echt gebruik van Spotify en/of FOX Sports? Of heeft u het wel maar gebruikt u het niet?

U kunt uw abonnement veranderen naar Hussel. Maar u moet dan wel betalen voor Spotify en/of FOX Sports. 


Als het goed is kan je in mijnkpn zien wat de mogelijkheden zijn. Wellicht dat een Hussel abonnement wat goedkoper uitvalt. Kijk ook goed naar de opties die je nu hebt. Of he wel echt sneller internet nodig hebt. Nieuwe klant worden gaat niet dat wordt je pas als je 6 maanden geen klant bent geweest. 


ls,

@Nick83 

heb het even opgezocht.
Ik heb een ‘alles-in-één- glasvezel instap’ abonnement. Prijs: euro 66,68 / maand.
Daarbij heb ik ook het pluspakket voor 9,99 / maand

Opgeteld: euro 76,67 / maand.

Maar: als ik dat als nieuwe abonnee nu zou afsluiten, dan is dat 66,49 / maand 

Scheelt dus méér dan 10 euro/maand

@Joep1965 (goed geboortejaar overigens)
Er is een link ‘bekijk of wijzig uw abonnement’ en als ik daar op klik krijg ik een alleen maar overzicht van mijn betaalde facturen. Wijzigen kan niet..
Duidelijk verhaal, dat zou ik ook zo doen als ik KPN was, de abonnee's zouden eens een goedkoper abo willen (grapje) 

Ook heb ik 2 (ik denk verouderde) TV-kastjes, motorola vip1853. Moet ik ondertussen elke WEEK de software van verversen omdat het opstarten anders ook 30 seconden of meer kost…

Kortom: ik heb het idee dat KPN mij voor die ietwat verouderde apparatuur een unfaire prijs berekent…

Jammer dat ik dat zelf niet kan aanpassen.

Groet geert van dijk


 


Hier kan je de ontvangers omruilen want die zijn inderdaad heel oud. Je zal het 2 keer moeten doen want ze kunnen er maar 1 tegelijk. Ga in mijnkpn naar producten. kies voor product thuis. kies dan voor abonnement wijzigen.


Die Motorola's kunnen omgeruild worden:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1

Het alles-in-één- glasvezel instap abonnement is een nog ouder abonnement, ik ken daar alle details niet van ☹️

Spotify zal er niet bij zitten. U moet extra betalen voor het pluspakket, dus u zult wel geen mobiel van KPN hebben? "instap" doet mij denken aan 50 mbit en 1 tv ontvanger? Klopt dat? Met of zonder opnemen? Dan kom ik inclusief telefonie op € 61,49, maar als u er 100 mbit van maakt, of een 2de tv ontvanger, dan kom ik inderdaad ook aan de € 66,49 ja.

Als u goedkoper uit bent, dan zou dat misschien wel kunnen.


@Joep1965 kan idd tóch mijn abo aanpassen. Thanks!
@Nick83 uw omschrijving klopt wel zo'n beetje, en ik heb (believe it or not) helemaal geen mobiel. En dat wil ik graag zo houden haha!
Toch jammer dat KPN niet pro-actief klanten benadert als ze goedkoper kunnen slagen. Voor hetzelfde geld was ik naar een concurrent gegaan...

gr geertvandijk

 


Morgen even bellen 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan zeg je dat je nog 2 stokoude motorola ontvangers hebt. dan worden ze zo omgeruild.


@Joep1965 haha een afspraak zou ook online moeten kunnen, maar de site loopt vast. Probeer het morgen nog wel een keer, en anders bel ik wel