Skip to main content

Goedenavond,

Ik ontving vandaag een mail met de mededeling dat mijn afspraak met de NetwerkNL monteur aanstaande vrijdag niet doorgaat (er moet worden gegraven om de kabels te trekken). Ik zou een mail ontvangen waarmee ik een nieuwe afspraak kon inplannen. Deze heb ik niet ontvangen.

net 2 keer gebeld met Klantenservice, deze verwijst mij door naar 088-0063744. Deze medewerkers geven op hun beurt aan dat mijn adres niet binnen hun regio valt en verwijzen mij terug naar Klantenservice.

 

kastje, muur-situatie… wie neemt in deze de verantwoordelijkheid en helpt mij verder?

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Goedemiddag,

Ik ontving vandaag een mail met de mededeling dat mijn afspraak met de NetwerkNL monteur aanstaande vrijdag niet doorgaat (er moet worden gegraven om de kabels te trekken). Ik zou een mail ontvangen waarmee ik een nieuwe afspraak kon inplannen. Deze heb ik niet ontvangen.

net 2 keer gebeld met Klantenservice, deze verwijst mij door naar 088-0063744. Deze medewerkers geven op hun beurt aan dat mijn adres niet binnen hun regio valt en verwijzen mij terug naar Klantenservice.

 

kastje, muur-situatie… wie neemt in deze de verantwoordelijkheid en helpt mij verder?

*Admin: reactie samengevoegd met eigen topic


@Roos1981 Woont u in de gemeente Deurne ? Op deze site staan de contactgegevens voor de glasvezel  aanleg. Aanleg van glasvezel - Werk in uitvoering - Home - Gemeente Deurne

Planning

Meer informatie over de aanleg van de glasvezelnetwerken vindt u op de website van E-Fiber. Op de website van E-Fiber vindt u de planning en de indeling van de gebieden. Een deel van de gebieden betreft combigebieden. Hier legt Spitters als onafhankelijke aannemer zowel het glasvezelnetwerk van E-Fiber als het glasvezelnetwerk van KPN NetwerkNL aan.

Spitters informeert, namens E-Fiber en KPN NetwerkNL, de inwoners over de start van de werkzaamheden in hun straat.

Vragen over de werkzaamheden

Heeft u vragen over de aanlegwerkzaamheden? Dan kunt u terecht bij Spitters, via deurne@spitters.nl of telefonisch via telefoonnummer 0493 72 49 09.


Hi Hans,

Ik woon niet in Deurne, maar in Rotterdam.

groet!


Hi @Roos1981, welkom op het KPN Forum. Ik heb gekeken op jouw adres en op dat adres is er geen glasvezelverbinding dus dat je door de klantenservice bent doorverwezen naar KPN NetwerkNL klopt helaas niett. Het nummer van KPN NetwerkNL is het landelijke nummer dus ik vermoed dat met ‘regio’ bedoeld wordt dat jouw postcode niet bekend is bij hen. Ik zie dat er nog werk moet worden uitgevoerd, over het algemeen wordt gewacht met de herplanningsmail tot het moment dat die werkzaamheden succesvol zijn afgerond, zoals ik het zie zou dat deze week moeten zijn. Je kunt trouwens altijd even bellen met de klantenservice om te kijken of zij al een afspraak kunnen inplannen voor je (enigszins onder voorbehoud vanwege die eerder genoemde werkzaamheden natuurlijk).


@Roos1981  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!