Skip to main content

Wanneer we nieuwe apparaten willen toevoegen. Bv een laptop, een Rituals diffuser dan krijgen we de melding. Kan geen verbinding maken. Controleer uw WW. We weten 100% zeker dat WW juist is. Ook wanneer we direct via modem WW doorsturen krijgen we deze melding.

KPN storinglijst verwijst ons door naar dit forum.

we zijn radeloos.

Wanneer we nieuwe apparaten willen toevoegen. Bv een laptop, een Rituals diffuser dan krijgen we de melding. Kan geen verbinding maken. Controleer uw WW. We weten 100% zeker dat WW juist is. Ook wanneer we direct via modem WW doorsturen krijgen we deze melding.

KPN storinglijst verwijst ons door naar dit forum.

we zijn radeloos.

heeft u op eerder verbonden apparaten wel internet?En is het wachtwoord soms ooit gewijzigd?En welke experia box heeft u?


Hoi en van harte welkom hier @Anouky. Wat apart en lastig dat je nieuwe apparaten niet met wifi kunt verbinden. 

Heb je de vragen van Martijn hierboven al gezien? Heb je het wifi wachtwoord ook via een al verbonden apparaat kunnen controleren? Ik ben daarnaast ook benieuwd naar welk modem je hebt, of je 'm al gereset hebt, en zo ja op welke manier.


Dank jullie wel voor de reacties. Wat moet ik doen om WW toch te controleren?

maw als het toch niet het WW is wat ik denk dat het is?


@Anouky Het hangt er van af wat voor apparatuur (zoals de Experia Box) je hebt. Ik raad je aan om jouw wifi wachtwoord opnieuw in te stellen. Dan weet je 100% zeker dat dat het juiste wachtwoord is, en kan het haast niet meer mis gaan 🙂 Laat je weten of dat gelukt is, en of je de nieuwe apparaten vervolgens met wifi kan verbinden?


Ik laat weten of het gelukt is. Dankjulliewel!


Ik had hetzelfde probleem. wachtwoord wijzigen hielp niet