Skip to main content

Sinds 2 dagen geen internet. Modem KPN box 12 omgeruild. Plug & play lijkt meer op plug & plat! Nog steeds geen internet. Internetlampje blijft knipperen. WiFi lampje steady groen, ook stroomlampje steady groen. Lampjes op glasvezeldoos werken allemaal. Iemand ideeën of opties. Wifi manager is ook uit de lucht. 

Hallo @NJP, welkom! Jammer om te horen dat het niet werkt! Hoe staat het er nu voor? Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen. 


Dat gezegd hebbende, mocht je via het forum geholpen willen worden, help ik je natuurlijk graag. Heb je het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt? En is de Box 12 al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Je kunt ook eens proberen de kabel tussen het glasvezelkastje en de Box 12 te vervangen. Mocht dit allemaal niet werken, vul dan gerust je forumprofiel aan met je adres en evt. klantnummer. Dan kijk ik met je mee.