Skip to main content

Vorige week box 12 gekregen en aan gesloten.

ziet er goed uit werkt alleen niet valt om de 20 minuten uit start wel zelf op gelukkig.

Moet wel steeds mijn sonos opstarten en mijn tv wel vervelend .

De router is al verschillende keren gereset en de snelheid gemeten is nogal verschil in.

Ben benieuwd wat KPN gaat doen.

 

*admin: afgesplitst

Welkom op het forum @Gabber1954! Zou je kunnen aangeven of het ook wegvalt als je geen gebruik maakt van de Sonos of de TV? Heb je daarnaast het modem gekregen bij bijvoorbeeld een wijziging of is de vorige kapot gegaan? Zou je als laatste aan kunnen geven of je verbinding over glasvezel of koper gaat? Als dit een glasvezelverbinding betreft zou je dan nog je glasvezelpunt kunnen resetten door deze meer dan 2 minuten van de stroom te houden?


Ik heb net de kpn gesproken er komt een monteur langs de kabel is niet goed zit een ruisje in.en het is geen glasvezel nog een oud koper draadje . Bedankt voor je reactie 


Ik heb ook een nieuwe router gekregen begin november het probleem is router start opnieuw op 20 keer per dag gebeld met kpn meneer alles word opgelost 4 monteurs verder zitten nu op 5 december al 6 keer uit gevallen weer gebeld met de kpn meneer heel vervelend dit gaan we oplossen ben benieuwd anders trek ik de stekker kpn er zelf wel uit .

 

Admin: reactie samengevoegd met eigen topic


Hi @Gabber1954, ik heb je reactie samengevoegd met je eigen topic. Rot om te lezen dat 't nog niet opgelost is! Goed dat je een seintje geeft. 

Hoe is het de afgelopen dagen met je verbinding gegaan en zijn er nog ontwikkelingen geweest? Je hebt nog geen gegevens in je forumprofiel staan, waardoor ik je gegevens er niet bij kan pakken. Ik vermoed dat er een melding bij de Technische Dienst in behandeling is. Als je vragen hebt of als je wilt weten wat de status is, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Als je hier een seintje geeft, kunnen we er voor je naar kijken.


Er is net een nieuwe router geplaatst de 12 was stuk volgens de geleerden kon dit niet .deze monteur van vanmorgen zij dat er veel problemen mee zijn dus gewoon een nieuwe geplaatst aardige man dus afwachten maar .


Hi @Gabber1954, ik heb je reactie samengevoegd met je eigen topic. Rot om te lezen dat 't nog niet opgelost is! Goed dat je een seintje geeft. 

Hoe is het de afgelopen dagen met je verbinding gegaan en zijn er nog ontwikkelingen geweest? Je hebt nog geen gegevens in je forumprofiel staan, waardoor ik je gegevens er niet bij kan pakken. Ik vermoed dat er een melding bij de Technische Dienst in behandeling is. Als je vragen hebt of als je wilt weten wat de status is, vul dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Als je hier een seintje geeft, kunnen we er voor je naar kijken.

 

Er is net een nieuwe router geplaatst de 12 was stuk volgens de geleerden kon dit niet .deze monteur van vanmorgen zij dat er veel problemen mee zijn dus gewoon een nieuwe geplaatst aardige man dus afwachten maar .

Dat klinkt overwegend positief, dat is fijn. Hou het maar even in de gaten, Mocht je toch bijzonderheden opmerken of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten. Als je dan ook meteen je gegevens in je profiel zet, kan ik even met je mee kijken als dat nodig is.