Skip to main content

ik had al een contract met een klantnummer en heb nu een tweede contract met een tweede klantnummer. de eenmalige kosten zouden worden gecrediteerd maar ik zie nog geen creditfactuur. kan kpn niet anders online benaderen dan via dit forum zo te zien. 

Goedeavond beste het gratis telefoonnummer is 0800 0402 kpn daar kan u het regelen 😉👍


ik heb al eerder gebeld maar zie niets terug in de administrate als creditfactuur. bellen is leuk maar een afspraak in het dossier is handiger.


Beste @telfort-kpn, wat Cor zegt klopt: voor dit soort dingen kan je het beste even bellen met ons. We kijken direct met je mee en ondernemen actie indien nodig. Je geeft aan dat je gebeld hebt: is er ook toegezegd dat je inderdaad recht hebt op teruggave van de aansluitkosten? Dat is namelijk niet een standaard regel, dus zou dan een uitzondering zijn die voor jou gemaakt is. Ik wil zeker even met je meekijken: vul in dat geval je forumprofiel aan met je adres, klantnummer en 06-nummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 


ik heb het klantnummer en adres ingevuld, niet het 06 nummer want ik weet niet wie dat allemaal kan zien! het is de eerste keer toegezegd door de medewerker toen ik op het tweede adres internet aanvroeg en een keer daarna telefonisch bevestigd. 


Ah, ik zie het inderdaad! Je hebt trouwens je gegevens nu in de vakjes waar ‘privé’ achter staat, helemaal top. Alleen jij en wij, moderators, kunnen dat inzien. Daarnaast zie ik dat de aansluitkosten op 6 september gecrediteerd zijn. De factuur was toen al opgemaakt. Ik kan bevestigen dat de aansluitkosten op de volgende factuur wél in mindering gebracht worden. 


hartelijk dank. ik besef dat een factuur soms wat later komt.