Skip to main content

Zou iemand mij kunnen helpen?

Wij hebben nog een oude Experia Box V8 van Telfort. De wifi is al erg lang slecht, maar de laatste tijd is het erger geworden.

Waar zou je een nieuwe KPN Experia Box kunnen aanvragen?

Ik weet niet of de V8 al gratis wordt omgeruild voor een V10?

In principe kun je een router pas omruilen als de oude defect is. Bij de V8 komt het regelmatig voor dat hij heet wordt, verkleurt of piept. Is dat het geval? Overigens is het bij omruil helemaal niet zeker dat je een V10 krijgt. Dat kan ook een V10a of V12 zijn.


Bedankt voor uw reactie! 

Onze router zendt soms langere tijd geen wifi uit, terwijl er wel internet is. De problemen die u noemt hebben wij nooit gehad met deze router. 

Wat valt er precies onder een defecte router?

Waar zou ik het eventueel toch kunnen aanvragen? Gewoon om het te proberen.


Als hij helemaal niets uitzendt dan lijkt er iets niet goed. Heb je de V8 al eens een harde reset gegeven (terug naar fabrieksinstellingen)? Dat is toch het eerste wat er gevraagd wordt. Mocht dat niets uithalen wacht dan even totdat er een moderator medewerker KPN) reageert. Dan heb je meer kans dan met de klantenservice. Heb wel geduld. Het kan een paar dagen duren i.v.m. drukte. Vul alvast je (privé-) gegevens in bij je profiel. Wij kunnen die niet zien maar een moderator wel. 


Dank u wel voor uw hulp!


Dank u wel voor uw hulp!

graag gedaan en zeg a.u.b gewoon ‘je’ tegen me...ik voel me al oud genoeg :wink:


Welkom op het forum @Tw0sh0ts. De V8 is al een wat ouder model, die kunnen we vervangen, helemaal als je er geen WiFi signaal meer uit kunt krijgen. Sledgehammer vroeg al om het profiel in te vullen, daar zie ik alleen nog geen gegevens staan. Zou je die helemaal kunnen invullen en daarna een seintje geven? Dan kan ik voor je kijken :slight_smile:


Bedankt voor uw reactie! Ik denk dat ik al de nodige informatie heb ingevuld!


Ik heb daarmee genoeg informatie @Tw0sh0ts :slight_smile: Ik heb een nieuwe modem opgestuurd, deze ligt morgen na 14.30 bij een servicepunt op je te wachten. De details van dat servicepunt stuur ik je in een privébericht.


Even een update: de nieuwe modem werkt super! Geen problemen meer ervaren!


Helemaal goed, dat zijn fijne updates @Tw0sh0ts :slight_smile: Dank voor het delen, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.