Skip to main content

Mijn router is niet meer goed. Op eerste verdieping heb ik geen wifi. Kan ik de oude router omruilen op de nieuwe en moet ik iets betalen?

Hallo @Nieuwe Experia Box aanvragen , welke Experia Box heb je nu?

KPN ruilt in principe alleen om bij een defect of als de Experia Box verouderd is. Een eventuele omruil is gratis, je hebt de box in bruikleen.


Ik heb geen ideeën, kunt jullie niet zien in system?


Hallo @Nieuwe Experia Box aanvragen , ik ben forumlid en klant, net zoals jij.

Kijk eens op het etiket aan de achterzijde van het modem, daar staat de naam/type nr. vermeld.

Een KPN medewerker kan wel meekijken, als jij jouw persoonlijke gegevens (Privé, alleen zichtbaar voor KPN) plaatst in jouw forum profiel. Dan weet hij/zij wie je bent.


 


 


Halo,

 

Ik heb mijn forum profiel gedaan. Wat meer moet ik doen?  Ik heb Experia Box v9 in 2015 gekregen. 


Halo,

 

Ik heb mijn forum profiel gedaan. Wat meer moet ik doen?  Ik heb Experia Box v9 in 2015 gekregen. 

Ow, dat is een hardstikke goede router, die kan nog makkelijk een jaar of 10 mee. Heeft u de WiFi manager al eens gedaan?

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Hoi @Nieuwe Experia Box aanvragen, welkom bij ons op het forum. Ik ben net als Nick heel benieuwd wat er gebeurt als je de Wifi Manager doet, die helpt om het Wifi netwerk zo optimaal mogelijk in te stellen en als dat niet lukt kan je aan het einde alternatieve opties aangeboden krijgen. Het lijkt me het beste om die eerst eens te doorlopen en te kijken wat daaruit komt.