Skip to main content

Ik heb een tijdje de Fritzbox gebruikt maar door problemen wilde ik weer terug naar de Experia Box en heb gisteren de Fritzbox retour gezonden.

Er zou een experia box worden verzonden gisteren maar ik heb niets meer gehoord, geen mail of sms.

 

Wanneer wordt deze verzonden? want ik gebruik nu een oude experia box die ik als reserve had gekocht via marktplaatsvoor noodgevallen.

 

 

Hoi @Ferenc 
Misschien handiger om even te bellen?

0800 0402 Of chatten via de LiveChat functie
Als je hier wilt wachten op antwoord vul dan even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken


Mijn klantnummer en andere gegevens zijn al ingevuld.

 

Ik wacht liever hier voor een antwoord, dank voor je bericht trouwens! :)


OK, dat kan ik dus niet zien, alleen jij en de KPN.
Zodra de KPN aan dit topic toe komt zullen ze je helpen.


.


Hallo @Ferenc, welkom. 

Dat is apart, normaliter betreft het namelijk een swap. Dat wil zeggen: je levert de Fritzbox in bij het PostNL punt wanneer je de nieuwe Experiabox ophaalt. Ik ben voor jou in de logistiek gedoken en zie gek genoeg ook geen order voor een nieuwe Experiabox. Ik ga contact opnemen met logistiek en ik houd je op de hoogte! 


Hallo @Ferenc, welkom. 

Dat is apart, normaliter betreft het namelijk een swap. Dat wil zeggen: je levert de Fritzbox in bij het PostNL punt wanneer je de nieuwe Experiabox ophaalt. Ik ben voor jou in de logistiek gedoken en zie gek genoeg ook geen order voor een nieuwe Experiabox. Ik ga contact opnemen met logistiek en ik houd je op de hoogte! 

 Het is al opgelost!

 

Dank je wel en een fijn weekend!


Fijn om te horen dat het al is opgelost! Fijn weekend :blush: