Skip to main content

Goedemorgen,

Onze Experia Box is al heel wat jaartjes oud en ons internet valt steeds vaker weg. Het wifi laten verbeteren heeft helaas ook geen zin gehad. Wij willen dus graag een vervangende Experia Box maar ik kan op geen enkele manier contact krijgen met KPN of dit aanvragen op de website.

 

Wat moet ik doen om zo'n nieuwe box te onvangen?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Jill83 

Hier kun je verouderde apparatuur omruilen

overigens het telefoonnummer van de KPN is 0800 0402


Hallo huistijger, bedankt voor je antwoord! Ik heb mijn box laten controleren maar deze schijnt nog geschikt te zijn. Echter neemt dat het probleem van de wegvallende internetverbinding niet weg. Dit is toch behoorlijk vervelend als je thuis moet werken.

Ik heb KPN meerdere keren gebeld, ik raak verdwaald in de keuzemenu's en sta rustig een uur in de wacht. E-mailen of chatten kan volgens mij ook niet.

 

Hier nog een goeie tip voor?


Ik heb vanmorgen ook gebeld.  Voor omruilen experia box.  Omdat wij ook slechte wifi hebben kreeg als antwoord…. gaat niet lukken is nog niet oud genoeg .. of afspraak maken voor een betaalde monteur … nou ja daar zakt je broek toch van af …. al bojna 40 jaar bij de kon … en dan dit.  Nieuwe klanten krijgen alles piek fijn en in orde met een experia boxv10a  betere ondersteuningen en wij als trouwe klant moeten het maar met de oude zooi doen.    
benieuwd  of jij wel een nieuwe eperia box v 10 a krijgt … hoor graag  


Dat is inderdaad erg vervelend. Ik vind het overigens knap dat je iemand hebt kunnen spreken. Ik kom steeds uit op het menu dat ik dat zelf online kan regelen en de verbinding wordt verbroken. Ik zal morgen nog maar eens een poging wagen.


Succes...


Hoi @Jill83, heb je ondertussen iemand gesproken? En hebben we het over WiFi? Want dan wil ik je aanraden de stappen voor wegvallende WiFi eens door te nemen. 

Valt ook de tv weg en het internet bekabeld, zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik jouw verbinding eens doormeten. 


Hallo Bart_Z,

Ik heb helaas nog niemand kunnen spreken. Ik heb ook vaak geen tijd om zo lang in de wacht te staan.

Ik heb al die stappen meerdere keren gedaan, Wifi laten verbeteren etc. Het heeft allemaal niets uitgehaald. De verbinding van de tv valt ook regelmatig weg. Wifi versterkers doen ook weinig tot niets.

Ik zal mijn gegevens doorgeven.

 

Groet, Jill.


Hallo Bart_Z,

Mijn gegevens zijn doorgegeven.

Jill


Bedankt voor de gegevens. Ik ben dan in jouw verbinding gedoken. Ik meet tot aan het modem geen verbrekingen. Dus dat gaat goed. Ik wil je vragen om het glasvezelkastje eens stroomloos te maken voor minimaal 2 minuten en als als deze weer opgestart is om het modem te resetten. Levert dat een stabiele verbinding op? Zo niet, dan hoor ik dat graag. 


Ik ga er van uit dat het probleem is opgelost. Ik heb geen reactie meer gezien. 


Goedemiddag,

Het probleem is niet opgelost, ik weet alleen niet wat ik verder nog kan doen om het beter te maken.


Heb je het glasvezelkastje al stroomloos gehad voor 2 minuten? En het modem gereset? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Als dat niet helpt, hoor ik dat graag, dan gaan we verder op onderzoek.


Geen reactie meer gezien, ik ga er daarom vanuit dat het probleem is opgelost.