Skip to main content

Beste,

Ik heb KPN aangevraagd, maar nu kan de monteur pas op 23 April komen.

Ik had gehoopt dat we dit zouden kunnen vervroegen naar 12 of 13 April?

 

Ik hoor hier graag over terug.

Mvg.

Victor

Hallo @VictorWal ,

Ik adviseer jou om rechtstreeks met KPN te bellen of te chatten om te kijken wat er mogelijk is voor een vervroeging van de afspraak.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(Spreek in : Ik wil een medewerker spreken)  

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hoi @VictorWal, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN :) Op het moment dat je een afspraak maakt wordt al de eerst mogelijke datum gegeven. Een afspraak kan aangepast worden, maar dat zal eigenlijk in alle gevallen een latere datum zijn.

Je kunt een poging wagen om contact op te nemen via een van de opties die Noordzee al noemt. Maar dan weet je in ieder geval dat de kans klein is dat het gaat lukken.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Kies een onderwerp.

Tik dan op: Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Hoi @Erik_ , dank je wel.

Ik heb ze ondertussen gesproken. Het kwam er op neer, dat mijn provider nu, gelijk een bericht stuurde dat mijn contact was op gezegd. In deze tijd met thuiswerk enz, kan ik niet natuurlijk niet erg lang zonder internet.

Maar ze legde netjes uit van KPN Servicedesk dat ze dat vaker hebben gehoord, maar dat de oude ISP pas weg gaat als de de nieuwe er is.

Daarna nog even met de oude ISP gesproken en nu alles klaar. Dus 23ste kan blijven staan. :-D

 

Bedankt voor de info en de hulp.


Ah, op die fiets. Inderdaad, dat klopt. Bij overstapservice geeft je oude provider een bericht met daarin de voorziene datum dat de stekker eruit gaat. Maar hij gaat er pas daadwerkelijk uit op het moment dat wij aan hen doorgeven dat je bij ons bent aangesloten. En dat gebeurt op de dag van de installatie :)