Skip to main content

Goedemiddag 22 november pakket internet en tv besteld kpn met overstapservice aansluitdatum 12 maart uitgesteld naar 12 april en nu staat het op 28 april hoe kan dit?

Gaat het over een glasvezelaansluiting of koperaansluiting?


Goedemorgen om glasvezel 


In mijn kpn bestelstatus staat nu niks meer.😩


Hoi @Hansbiker10963 .  Is er al wel een glasvezelkastje in jouw woning? 


Goedemorgen 

Ja zeker glasvezel kastje is aangesloten 


@Hansbiker10963 Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kijk ik even met je mee


Goedemiddag profiel aangevuld. 


Hoi @Hansbiker10963 . Het is wat ik al vermoedde.

We hebben nog geen afmelding van KPNNetwerk.   Met andere woorden: Jouw verbinding is nog niet vrijgegeven voor ons om er een signaal op te zetten.

Waarom dat nog niet het geval is kan ik niet achterhalen.  Ondanks dat er al wel een glasvezelkastje in jouw huis hangt wil dat (helaas) nog niet zeggen dat de rest van de infrastructuur ook al klaar is.  Je kunt hierbij denken aan de wijkcentrale.  

Helaas zit er weinig anders op dan het verlossende mailtje af te wachten. De datums die nu telkens verschoven worden zeggen helaas ook niet alles. Daar zou ik niet van uit gaan. Pas als de mail: Uw verbinding is klaar voor activatie is gearriveerd weet je dat je goed zit. 

Mocht je toch nieuwsgierig zijn waarom het langer duurt kun je het beste contact zoeken met KPNNetwerk

https://kpnnetwerk.nl/

 


Goedemiddag dankjewel voor de informatie 


Hallo Erwin. 

Ik vindt het allemaal lang duren. 

25 april doorgeschoven naar 12 mei inmiddels nu naar 25 mei.

Als het zo doorgaat zal het 2024 worden ga daar niet op wachten. 

Ze zeggen geduld is de schoonste zaak van de wereld maar zit in twijfels. 

 


 

Als het zo doorgaat zal het 2024 worden ga daar niet op wachten. 

Ik hoop het natuurlijk niet maar het is geen ondenkbaar scenario.  Ik weet net zo veel van de verwachte oplevertermijn als jou, @Hansbiker10963 .  Dit is niet ons vakgebied en het is voor mij ook een wilde gok.

KPNNetwerk is de verantwoordelijke partij.  Ik hoop dat ze jou daar wat meer inzicht kunnen geven.Â