Skip to main content

Goede avond ! 

 

 

Vandaag zou mijn abonnement  ingaan bij kpn  internet tv en vast Bellen . Afgesloten 8 februari.  Vanaf die dag ontving ik bijna elka dag een nieuwe mail dat mijn abonnement met een dag verschoof . Vandaag zou dan de grote dag zijn . Na gebruik te maken van de overstap service . Werd mijn huidig abonnement opgezegd bij oude provider . Kreeg een mail dat de 24-03 alles zou doen . EN !!!!!! 

NIET DUS . 

 

kpn geeft aan dat ze een nieuwe administratie hebben .  

 

Dus nu 

 

Geen internet geen tv . Geen vaste telefoon . Geen thermostaat .  

 

Oude internet provider is al uit de lucht gehaald . En . Jullie zeggen sorry  over 5 dagen ben je online . ???  Dit kan toch niet ? 

 

Goed begin voor nieuwe klant !

Goed dat je hier je verhaal verteld. Een moderator pakt dit snel op. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen meekijken.


Bedankt voor u reactie heb profiel  compleet gemaakt


Goedenavond @Rickschaeken, nee, dat is zeker geen goed begin! Het is een understatement als ik zeg dat het een vervelende situatie is. Bij de overstapservice hoort het zo te zijn, dat wij een seintje geven aan (in jouw geval) T-Mobile als je diensten werkend aangesloten zijn bij ons: pas dan horen zij het abonnement op te zeggen. Waar het misgegaan is, weet ik niet: excuses voor het feit dat het niet gelopen is, zoals je het had mogen verwachten! Ik ga mijn best doen om uit te zoeken waar en waarom het misgegaan is.

Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met onze klantenservice: ik lees dat mijn collega een noodpakket heeft aangeboden maar dat je hier geen gebruik van wilde maken. Kun je het tot de installatiedatum redden met mobiel internet? Anders regelen we alsnog een noodpakket voor jou.


Geachte 

 

Bedankt voor u reactie . Maar aangezien het morgen al.donderdag is is neem ik aan dat dit paket niet voor het weekend hier zal zijn . Aanstaande maandag zal mijn diensten bij u ingaan zoals u organisatie vermeld . De romp slomp omdat deze hardware aanstaande maandag weer terug te sturen vind ik complex . Ik kan niet begrijpen . Dat u als organisatie een fout maakt . Het zo moet zijn dat deze modem op afstand kan geactiveerd worden door een code op jullie computer in te voeren .  Maar dan toch blijven vasthouden.  Aan de 29e . Waarbij vooral in deze tijd mensen thuis werken  wifi en internet bijna van primaire behoefte zijn .  Gewoon 5 dagen  zonder laten zitten .  Ik denk persoonlijk als ik hier juridisch mee verder zou gaan  jullie  toch een probleem hadden .  In jullie forum staan gevallen die dit het zelfde hebben mee gemaakt .  In deze tijd is.het essentieel dat mensen internet moeten.hebben . Als ik dan een abonnement in februari afsluit jullie overstap service gebruik en in midden maart ! Nog zonder kom te zitten gaat iets heel.goed fout bij jullie .  Stel dat van Dissel rivm het paket bij jullie had besteld . Geloof me dat hij na een uur online was geweest . 

 

Enorm vervelend en besef heel goed hoe jullie mensen in deze kwetsbare tijd lam leggen . 

 

 

Mvg schaeken


Altijd mooi dat juridisch dreigen, alleen schiet je er zo weinig mee op, zou eerst eens alle kleine lettertjes in de algemene voorwaarden lezen voordat je dat soort uitspraken doet, weinig probleem voor KPN.:thinking:

Dit soort bedrijven doen duizenden aansluitingen/afsluitingen per maand enja daar kan wel  eens wat mis gaan en daar vergaat de wereld helemaal niet mee.:grin:

Als internet zo belangrijk is zorg je ten alle tijden dat je een fall back systeem hebt, want stel je voor, en neem je ook een zakelijke aansluiting met een Service Level Agreements kost wat maar dan word je gegarandeerd snel weer online geholpen, net als van Dissel van de RIVM.


 

kpn geeft aan dat ze een nieuwe administratie hebben .  

 

Dat is een nieuwe, die had ik nog niet gezien als smoes :joy:


Het zo moet zijn dat deze modem op afstand kan geactiveerd worden door een code op jullie computer in te voeren .  Maar dan toch blijven vasthouden.  Aan de 29e . Waarbij vooral in deze tijd mensen thuis werken  wifi en internet bijna van primaire behoefte zijn .  Gewoon 5 dagen  zonder laten zitten .  Ik denk persoonlijk als ik hier juridisch mee verder zou gaan  jullie  toch een probleem hadden .  In jullie forum staan gevallen die dit het zelfde hebben mee gemaakt .  In deze tijd is.het essentieel dat mensen internet moeten.hebben . Als ik dan een abonnement in februari afsluit jullie overstap service gebruik en in midden maart ! Nog zonder kom te zitten gaat iets heel.goed fout bij jullie .  Stel dat van Dissel rivm het paket bij jullie had besteld . Geloof me dat hij na een uur online was geweest . 

 

Enorm vervelend en besef heel goed hoe jullie mensen in deze kwetsbare tijd lam leggen . 

Het zou prachtig zijn als het modem op afstand geactiveerd kon worden met een code: maar helaas, zo werkt het in de praktijk niet. Wij sluiten iedereen het liefste zo snel mogelijk aan, dus als het met een druk op de knop had gekund of eerder dan de 29e, hadden we het graag in orde gemaakt. Waar de fout ligt, durf ik op dit moment niet te zeggen: die vraag heb ik intern uitstaan. Het gaat er helaas niet voor zorgen dat je eerder aangesloten wordt, maar helpt wel om eventueel de overstapservice te verbeteren: of aan de kant van KPN of aan de kant van vorige provider. We zijn ons er zeker van bewust dat het heel vervelend is als je geen internet en TV hebt: daarom het aanbod voor een noodpakket. Deze is binnen een werkdag afgeleverd bij een PostNL Servicepunt in de buurt, maar ik snap ook goed dat als de aansluitdatum over 4 dagen is, dit dan de afweging voor je is om het aanbod niet aan te nemen.


Beste ik regeerde mischien wat heftig maar pure frustratie mijn excuses  hier voor .


Bedankt voor jouw excuses, al snap ik jouw frustraties helemaal! Ik zie dat de verbinding opgeleverd is: werkt alles naar tevredenheid? 


Nou ben helemaal tevreden zeer goed product.  Mijn excuses van mijn ongenoegen.