Skip to main content

Sinds een week ben ik een nieuwe klant van KPN. Ik heb hierbij een glasvezel abonnement afgesloten. Na het installeren van het glasvezelkastje en het modem was er echter geen internetverbinding te krijgen. Het glas lampje op het glasvezelkastje brand niet.

De wifi staat wel tussen mijn netwerken op mijn telefoon, maar als ik hiermee wil verbinden geeft deze de foutmelding: geen internetverbinding.  

 

Ik heb hiervoor op 7-9 telefonisch contact gehad met de klantenservice. Na een lang gesprek de belofte dat we zouden worden teruggebeld binnen 24 uur. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Mijn vraag aan KPN is nu dan ook, hoe gaan jullie dit oplossen? 

Hi @rm1999 en welkom op het forum (en bij KPN)!

Als het nog niet opgelost is en je nog niet gebeld bent, dan kun je het beste zelf weer bellen met ons via 0800-0402. Spreek in dat je een storing hebt, daarvoor zijn we 24/7 bereikbaar. 
Bellen is het snelste, vandaar dat ik dit adviseer. Hier kan het soms even duren voordat je reactie krijgt (zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt).

Mocht het bellen niet lukken en heb je nog geen diensten, dan raad ik je aan om het glasvezelpunt 2 minuten van de stroom af te halen en daarna weer aan te sluiten. Hoe gaat het dan?