Skip to main content

Wat een ellende. Overgestapt van ziggo naar kpn, inclusief overstapservice dus de garantie: geen dag zonder internet... 

Vanaf vandaag zouden wij aangesloten moeten zijn, helaas komt er geen internetsignaal binnen. Afgelopen weken en vandaag meerdere keren gebeld. Glasvezel wordt later aangesloten, we zouden nu gewoon internet zonder glasvezel kunnen krijgen. Echter hebben we niets. We worden telefonisch niet geholpen, niemand kan ons uitleggen wat het probleem is of kan met een oplossing komen. Dit voelt erg frustrerend. Zelfs de chat werd spontaan afgesloten toen het probleem werd uitgelegd. 
 

hopelijk kan hier iemand helpen? Onze vorige provider doet het inmiddels niet meer en wij zitten met de gebakken peren…

 

groetjes 

Hoi @Michelle12345 . Welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie. Er vreemd dat je oude provider al gestopt is. Dit zou met overstapservice niet mogen gebeuren.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik kan niks beloven maar wil graag even meekijken.

 


Ik heb de gegevens zojuist aangevuld (dat zijn de gegevens van mijn man die bij kpn geregistreerd staat) 


Hoi @Michelle12345 . Zo te zien is er vertraging ontstaan bij KPN Netwerk. Zij zijn verantwoordelijk voor het fysieke deel van jouw aansluiting.  

Ik vrees dat we nu moeten wachten op een seintje van hun kant. Als het goed is sturen ze ons een signaal zodra de werkzaamheden zijn afgerond en op dat moment loopt de order door en krijg jij diensten. Ik durf je niet te zeggen hoe lang dat nog duurt. Je kunt een poging wagen om zelf contact op te nemen met KPN Netwerk. 

Heb jij misschien ook particuliere mobiele nummers van KPN in gebruik? Ik heb de mogelijkheid om daar gratis (grote) weekbundels op te zetten. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.