Skip to main content

Dag,

Wij hebben sinds 2 december kpn televisie en internet!!. Ik heb nu al meerdere monteurs, drie wifisuperpunten ofzo, dvs1200 dingen gekocht, We hebben glasvezel en het nieuwste modem. Maar elk uur 5 keer internet er uit, je kan  dus niet werken, normaal een tv programma kijken of weet ik veel wat  doen. Modems gereset, tien keer alle mogelijke stekkers eruit gehaald en weet ik veel wat gedaan. Ook.met hulp van uren chat en belservice en dus monteur... nu moet ik weer wachten of ik dit keer wel teruggebeld wordt voor een nieuwe monteur. Het enige wat wel goed ging was het afschrijven van het maandbedrag! Dus ook extra betaald voor die superpunyen en extra tijd monteur!!!

 

Graag snel een echte oplossing en iets van compensatie(iig niet betalen van internet en tv??) Misschien 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum @Josseg! Is inderdaad absoluut niet de bedoeling zoals je dat omschrijft. Het zou te maken kunnen hebben met een probleem met de firmwareversie waar het modem op draait (als je gebruik maakt van de Box12), maar of dat zo is gaan we voor je uitzoeken. Zou je in dit geval je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik voor je kijken wat er allemaal loopt en hoe en of we nog een stapje harder voor je kunnen lopen.