Skip to main content

Beste kpn 

Op 21-5-2021 hebben wij een internet & tv abonnement afgesloten inclusief 2 gratis super WiFi boosters +  een monteur die op 21-5-2021 alles netjes heeft aangesloten 

bij ontvangst van ons pakket concludeerde ik al vrij Snel dat onze super WiFi boosters  niet me waren geleverd ik heb jullie vervolgens netjes gebeld op 17-5-2021 een medewerkster vertelde bij dat de monteur deze me zou nemen want deze waren erg diefstal gevoelig bij de postbezorging in goed vertrouwen hier me akkoord gegaan 

bij aanvang van de monteur bleek hij deze niet bij zich te hebben en kreeg vervolgens te horen dat deze in het pakketje zouden moeten zitten erg frustrerend 

tijdens de werkzaamheden van de monteur heb ik contact gehad met jullie klantenservice een medewerker heeft mij ronduit slecht en zeer onvriendelijk behandeld grofweg gezegd zeer asociaal deze man wilde mij niet verder helpen waarna ik aangegeven heb per direct de monteur naar huis te sturen waarna ik doodleuk door de niet vriendelijke man aan de lijn te horen kreeg dan zal ik je doorverbinden met de opzeg lijn 

Na veel wikken en wegen gaf de medewerker aan de super WiFi boosters op te sturen en dan zou ik ze vervolgens zelf aan moeten sluiten hier uiteindelijk dan toch maar me akkoord gegaan !!

nu is het ondertussen donderdag 27-5 en heb ik nog steeds geen super WiFi boosters 

beste KPN kunnen jullie dit voor mij nakijken !!! 

Overigens ben ik zeer teleurgesteld zo als deze zaak is afgehandeld bij jullie (wij zijn een nieuwe klant ) 

graag zou ik ook willen weten met wie ik contact gehad heb op 21-5-2021 jullie gesprekken worden allemaal netjes opgenomen 

overigens heeft de monteur hier ook aantekeningen van gemaakt dat de boosters niet zijn geleverd 

hopelijk krijg ik hier spoedig een reactie / telefoontje op 

met vriendelijke groet Mike 

 

 

 

Hi @Ik weet geen forumnaam! Welkom en goed dat je via het Forum contact met ons opneemt!

Ik lees dat het geen soepele start geweest is…. :thinking: Jammer, want je verwacht het natuurlijk anders en niet dat je nog achter de SuperWifipunten aan moet zitten!

Alles wat je nodig hebt voor de internet (en TV) verbinding, wordt geleverd in het installatiepakket: dat geldt ook voor de SuperWifipunten.

bij ontvangst van ons pakket concludeerde ik al vrij Snel dat onze super WiFi boosters  niet me waren geleverd ik heb jullie vervolgens netjes gebeld op 17-5-2021 een medewerkster vertelde bij dat de monteur deze me zou nemen want deze waren erg diefstal gevoelig bij de postbezorging

Heel creatief bedacht door mijn collega, maar dit klopt niet! De SuperWifipunten hadden in het installatiepakket moeten zitten en op basis van jouw telefoontje had er actie ondernomen moeten worden. Ik begrijp van jou dat het telefoongesprek daarna niet van harte ging maar dat er wel actie ondernomen is maar dat je ze nog niet ontvangen hebt.

Allereerst een oprechte excuses voor mij dat het nu zo gelopen is! Ik kijk graag na wat de status nu is en dat kan ik doen op basis van jouw klantgegevens. Vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken! Alvast bedankt!


Hoi @Shyrin_. Ik heb de gegevens aangevuld in mijn account! Ik hoor graag wat de status is. 


Ik heb eindelijk een terugkoppeling ontvangen:

Mijn collega heeft een nieuwe set SuperWifi punten voor je aangevraagd maar dit verzoek is afgewezen omdat de set wel geleverd zou zijn in het installatiepakket. Dubbelcheck: je hebt het installatiepakket goed nagekeken? De SuperWifi punten zien er zo uit:

Ik wil ook graag jouw verbinding volledig uitmeten: is dat akkoord?


@Shyrin_ we hebben ze gisteren binnen gekregen nadat ik van de week nogmaals gebeld heb naar de klantenservice. Het is dus opgelost 🙂 bedankt voor de moeite! 


Top! Heel fijn dat het alsnog geregeld is! Geen dank en als er nog eens vragen zijn, dan weet je ons te vinden! :blush: