Skip to main content

Hallo KPN,

Ik heb op 10 maart een glasvezelabonnement van KPN gekocht.

Tot nu toe weet en begrijp ik niet wat het probleem is met het starten van mijn abonnement!?

paar dagen geleden heb ik de KPN provider(Tel: 8000402) gebeld en ze zeiden dat het pakket (modem, kabels enz.) vrijdag komt en ik zie ook niks vandaag.

Mijn vraag is: is de glasvezeldienst klaar, ik zie op de KPNNetwerk website dat je mijn huis moet aansluiten glasvezel als ik een glasvezelabonnement koop.

paar dagen geleden belde ik KPNNetwerk en KPNNetwerk zei dat ik een mail moest sturen naar dit adres: afspraaktelecom@vangelder.com

Ik heb een paar afbeeldingen bijgevoegd van mijn (GlasvezelaansluitPunt) in mijn meterkast. Ik heb niets van hen gehoord en ik weet niet wie dit bedrijf is en waarom zou ik naar hen sturen?

Waarom heb je dat als internet provider bedrijf niet gedaan? zie mijn bijgevoegde foto's.
ik hoor het graag van jullie!
 



Ik ben echt de weg kwijt tussen KPN provider en KPN Netwerk, niemand legt uit wat en wanneer het abonnement ingaat.
Heb ik extra hardware nodig in mijn meterkast of krijg ik alles mee in het installatiepakket?

please reply!

mvg, Gaorieh Isaac

.


Als het installatiepakket onderweg is, zou ik daar even op wachten.

Grote kans dat daar een zwart kastje bij zit, dat je over het aansluitpunt kan schuiven. Als er nog extra werk moet gebeuren, dan huurt KPN een onderaannemer in. In jouw geval zal dat van Gelder Telecom zijn.

Het is in mijn ogen niet netjes dat KPN, waarmee je contact hebt, je doorverwijst naar een van hun onderaannemers. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat die doorverwijzing ervoor kan zorgen dat je soepeler een aansluit-afspraak kan maken. Maar iemand van KPN zal daar ongetwijfeld het beste iets over kunnen zeggen.


Als het installatiepakket onderweg is, zou ik daar even op wachten.

Grote kans dat daar een zwart kastje bij zit, dat je over het aansluitpunt kan schuiven. Als er nog extra werk moet gebeuren, dan huurt KPN een onderaannemer in. In jouw geval zal dat van Gelder Telecom zijn.

Het is in mijn ogen niet netjes dat KPN, waarmee je contact hebt, je doorverwijst naar een van hun onderaannemers. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat die doorverwijzing ervoor kan zorgen dat je soepeler een aansluit-afspraak kan maken. Maar iemand van KPN zal daar ongetwijfeld het beste iets over kunnen zeggen.

kpn netwerk weet niet of mijn huis glasvezel heeft. ook vraag ik me nog steeds af waarom ze geen afspraak hebben gemaakt met een aannemer voor mij aangezien ik op 10 maart al een abonnement had gekocht.

Ik heb naar kpn netwerk een email gestuurd met screen shots van mijn glazvezelaansluitenpunt die heb ik in meterkast.


@XS4-Arjan  
De laatste reacties van KPN Netwerk, maar waarom moet ik de aannemer opwachten sinds ik een glasvezel abonnement heeft gekocht en de glasvezelaansluitpunt in meterkast is? 
Waar wacht de aannemer op? 
echt heel raar!

 


Goedemorgen @gaorieh85 en welkom hier op ons forum :)

Als je op 10 maart hebt besteld dan wil je natuurlijk weten waar je aan toe bent en wanneer je wordt aangesloten, dat begrijp ik heel goed. Heb je het installatiepakket inmiddels mogen ontvangen? Als jij ook meteen je forumprofiel voor me invult dan kan ik ook even mee gaan kijken. Afgaande op de bijgevoegde mails lijkt het er inderdaad op dat het wachten is op de onderaannemer. 


Goedemorgen @gaorieh85 en welkom hier op ons forum :)

Als je op 10 maart hebt besteld dan wil je natuurlijk weten waar je aan toe bent en wanneer je wordt aangesloten, dat begrijp ik heel goed. Heb je het installatiepakket inmiddels mogen ontvangen? Als jij ook meteen je forumprofiel voor me invult dan kan ik ook even mee gaan kijken. Afgaande op de bijgevoegde mails lijkt het er inderdaad op dat het wachten is op de onderaannemer. 

dear @JanZ_ 

thnx voor uw reactie.

Wat er gebeurt is heel raar. Ik heb vele malen contact opgenomen met KPN Netwerk en ik kreeg maar één antwoord: aannemer neemt contact met je op, maar eerlijk gezegd is dat een heel vervelend en onaanvaardbaar antwoord aangezien ze hem kunnen doorverbinden en hem vragen contact met mij op te nemen aangezien ik een abonnement heb sinds 10 maart en ik een hoge prioriteit.

daarnaast heeft iemand (van KPN) vorig jaar de oranje kabel in mijn huis (Meterkast) aangesloten en hij zei dat je met een abonnement gebruik kunt maken van glasvezel.

Ook heb ik vaak KPN consumeer gebeld om hen te vragen naar mijn pakket: waar is mijn pakket, en elke keer als ze morgen en morgen zeggen, is het erg raar en onaanvaardbaar om dat met je klanten te doen.

Ik ben ook een werknemer en ik heb niet genoeg tijd om ze te bellen, ze moeten hun baan kennen en in ieder geval de klant niet beloven als ze het pakket niet kunnen verzenden.
ik ben echt heel erg teleurgesteld.

Please, iemand kan me helpen!

kijk mijn foto's:

 


mvg, G. Isaac


Bedankt voor de toelichting @gaorieh85. 

Ik ben eens voor je gaan kijken en zie dat de aansluiting nu gepland staat voor 17 juli. Volgens mijn informatie ben je hier ook over geïnformeerd toen je op 18 april hier contact over gehad. Het installatiepakket zal worden verstuurd zodra de verbinding echt gereed is. Hoe vervelend ook, vanaf hier kan ik je alleen maar vragen om dit af te wachten. Je huidige provider zal pas worden stopgezet zodra de KPN verbinding daadwerkelijk actief is en werkt. Tot die tijd kun je gewoon gebruik blijven maken van de diensten van je huidige provider.


Bedankt voor de toelichting @gaorieh85. 

Ik ben eens voor je gaan kijken en zie dat de aansluiting nu gepland staat voor 17 juli. Volgens mijn informatie ben je hier ook over geïnformeerd toen je op 18 april hier contact over gehad. Het installatiepakket zal worden verstuurd zodra de verbinding echt gereed is. Hoe vervelend ook, vanaf hier kan ik je alleen maar vragen om dit af te wachten. Je huidige provider zal pas worden stopgezet zodra de KPN verbinding daadwerkelijk actief is en werkt. Tot die tijd kun je gewoon gebruik blijven maken van de diensten van je huidige provider.

oh , dat hebben ze in het laatste gesprek niet vermeld, in ieder geval bedankt.


Bedankt voor de toelichting @gaorieh85. 

Ik ben eens voor je gaan kijken en zie dat de aansluiting nu gepland staat voor 17 juli. Volgens mijn informatie ben je hier ook over geïnformeerd toen je op 18 april hier contact over gehad. Het installatiepakket zal worden verstuurd zodra de verbinding echt gereed is. Hoe vervelend ook, vanaf hier kan ik je alleen maar vragen om dit af te wachten. Je huidige provider zal pas worden stopgezet zodra de KPN verbinding daadwerkelijk actief is en werkt. Tot die tijd kun je gewoon gebruik blijven maken van de diensten van je huidige provider.

oh , dat hebben ze in het laatste gesprek niet vermeld, in ieder geval bedankt.

Graag gedaan @gaorieh85 en mocht je tussentijds vragen hebben dan weet je ons te vinden!


@JanZ_ 

En toen ik me aanmeldde voor een glasvezeldienst van KPN, was er een welkomstcadeau, ik heb iPAD geselecteerd, wordt dat verzonden nadat mijn abonnement is ingegaan?

Thnx.


@JanZ_

En toen ik me aanmeldde voor een glasvezeldienst van KPN, was er een welkomstcadeau, ik heb iPAD geselecteerd, wordt dat verzonden nadat mijn abonnement is ingegaan?

Thnx.

Dat klopt helemaal @gaorieh85, het welkomstcadeau wordt verstuurd nadat je bent aangesloten!