Skip to main content

Hallo KPN

 

Klantenservice gebeld ivm klachten en storingen modem.

Kan ik dan een nieuwe modem krijgen.

Er is een nieuwe modem op de markt nl de 12.

 

Ja als we dat bij iedereen gaan doen is KPN straks failliet.

Doen we alleen bij nieuwe klanten wordt er gezegd.

De huidige en al heel lang lid zijnde klanten hebben dan maar pech.

 

Hele slechte service KPN.

Niet de eerste klacht waar je van t kastje naar de muur wordt gestuurd.

 

 

Gr roy

Welke experiabox heb je nu? En hoe weet je zeker dat die het probleem is?


Hallo @Ootje74, welkom op het forum! 

Wat vervelend dat je storingen hebt met de diensten, dat is natuurlijk allesbehalve de bedoeling! 

We sturen inderdaad niet zomaar een nieuw modem wanneer er problemen met de verbinding zijn. Dit komt doordat 9 van de 10 keer de problemen daarmee niet worden verholpen; het ligt dus vaak niet aan het modem, maar aan iets anders en dat zoeken we dan uit aan de hand van een analyse.

Ben je inmiddels geholpen? Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Kun je dan ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Zou je mij ook kunnen helpen misschien .


Krijg geen reactie op mijn eigen topic . Dan maar in die van iemand anders proberen . :-)


Hoi @P van Z

Ik snap dat je graag reactie wil hebben op je eigen topic. We hebben het alleen ontzettend druk op het forum waardoor een reactie van ons 5 tot 6 dagen op zich laat wachten. We reageren op volgorde van binnenkomst op de topics.

Daarnaast is het tegen onze huisregels om in andere topics jouw vraag te posten, dan raken wij het overzicht kwijt wat natuurlijk niet handig is. Ik wil je daarom vragen onze reactie af te wachten. Heeft je vraag haast, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.


Hoi jose . 

Excuseer mijn lompheid . Ik wacht rustig af . 


@Ootje74 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hoi jose

 

Nee t probleem is nog niet opgelost. Moet nog steeds geregeld de modem resetten om weer WiFi te hebben. Je eerdere mails waren me ff ontschoten 


@Ootje74  Dat is geen werkbare situatie natuurlijk. Heb je de Wifi Manager al eens doorlopen om de problemen met/het wegvallen van de wifi te verhelpen? Het is belangrijk om de online tool volledig en twee keer achter elkaar te doorlopen. Blijkt hieruit dat de verbinding niet wordt verbeterd en blijft de snelheid onder de 20 Mbit/s, dan wordt er een gratis oplossing geboden. Je kunt dan bijvoorbeeld kiezen uit een gratis afspraak met de wifi-monteur of gratis Experia Wifi's


Reageer