Skip to main content

Ls,

 

Mijn oudere Exeriabox (V8) lijkt steeds meer problemen te krijgen. Ik moet de modem regelmatig herstarten omdat het internet vast loopt of trager is. Onze supersnelle glasvezelverbinding lijkt dan ineens terug naar het oude analoge tijdperk te gaan en ook de tvzenders haperen of kanalen switchen gaat traag.

Is het mogelijk om een nieuwer (type) modem te krijgen?

 

Bvd

 

Chiel

Hoi @ChielD. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw internetverbinding. Je geeft aan dat je de Experiabox regelmatig herstart. Mijn advies is om het modem een reset te geven. Houd er wel rekening mee dat dan alle instellingen weer naar de fabrieksinstellingen gaan. Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan zoek ik voor je uit of we de ExperiaBox kunnen vervangen.


Hoi @ChielD. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw internetverbinding. Je geeft aan dat je de Experiabox regelmatig herstart. Mijn advies is om het modem een reset te geven. Houd er wel rekening mee dat dan alle instellingen weer naar de fabrieksinstellingen gaan. 

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem inmiddels heeft verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!