Skip to main content

Ik heb voor mijn nieuwe huis enige tijd geleden een nieuw glasvezelabonnement afgesloten bij KPN. Ik heb de apparatuur ontvangen, op 6 mei kon ik het aansluiten (overmorgen). Vandaag ontvang ik een mailtje dat de verwachte startdatum van het abonnement is nu 24 juni 2022 is. Dat is pas over 2 maanden! Wat moet ik nu in de tussentijd? Ik heb voor mijn werk gewoon internet nodig thuis. Ik snap dat er vertragingen kunnen zijn en dat de glasvezel later komt, maar er wordt nu ook geen oplossing geboden door KPN. Dat is toch geen service?

Hoi @RobinvdM . Welkom op het forum.

Dat is een nare verassing.  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Ik wil graag even meekijken. 


@Erwin_  ik heb mijn profiel ingevuld zover ik kan. Ik heb nog geen klantnummer, alleen een ordernummer. Ik hoor graag van je


@RobinvdM : Weet jij ook of er in die woning een koper aansluiting zit?


@Erwin_  als het goed is wel!


Ik wil kijken of we jouw order kunnen ombouwen naar koper.  Ik heb daar zojuist een afdeling voor aangeschreven.

Ă¡ls het gehonoreerd wordt gaat er sowieso wel een week overheen. Maar het lijkt me beter dan niks.  Ik kan niks beloven. Komende week weten we meer. 

 


p.s. heb je misschien ook een mobiel nummer van KPN? Want dan zet ik daar een gratis bundel op.


@Erwin_ bedankt voor de moeite, hopelijk lukt het. Hoe krijg ik bericht over of het gelukt is? Via hier of direct van KPN? 

 

Ik heb (nog) geen mobiel nummer bij KPN nee


Ik verwacht dat ze mij eerst op de hoogte brengen. Stuur mij voor de zekerheid woensdag even een reminder hier op het forum. 

 


@Erwin_  heb je al iets gehoord?


Helaas nog niks. Ik ga er nu een reminder achteraan sturen. 


Om even het verhaal in dit topic rond te maken: ik ben gebeld door een medewerker van KPN. Die heeft mijn glasvezelabonnement geannuleerd en een ‘normale’ internetverbinding aangevraagd. Die werkt ondertussen. Als het goed is krijg ik bericht zodra glasvezel mogelijk is, en gaat dan het abonnement omgezet worden. Hartelijk bedankt @Erwin_  voor je hulp.


Dank voor jouw update en fijn dat het verzoek gehonoreerd hebben.  Zodra de glasvezel er fysiek ligt kun je overwegen om een migratie naar glasvezel aan te vragen.

Daar kan ik je dan ook wel bij helpen.Â