Skip to main content

Ik heb ook een klacht over de storing dienst van KPN in  Almere. Verleden week dinsdag was mijn internet verbinding weg toen ik vrijdag van vakantie terug kwam en ging kijken bij de KPN instalatie  bleek de interface van glasvezel naar digitaal geen voeding meer te hebben. Hierna heb de klanten service gebeld deze melde mij dat er geen mogelijkheid meer was dan op zijn vroegst op maandag een storing monteur te sturen .  Dus ik zou drie dagen zonder Internet, televisie en telefoon zitten . Gezien ik zelf elektricien ben hebik de defecten voeding doorgemeten en deze was inderdaad overleden en heb van mezelf even een voeding gemonteerd. En hierna heb ik weer gebeld met de klanten service met de mededeling dat de monteur op maandag een nieuwe voeding moest mee nemen. De medewerker vertelde dat ze die altijd bij zich hebben.  Nou op maandag avond komt de monteur en ik leg alles uit en deze gaat met mijn defecten voeding in zijn wagen kijken en komt terug zonder mijn defecte voeding met de mededeling  dat hij deze niet in de wagen heeft en vraagt of het goed is als hij deze dinsdag avond langs mag brengen. Ik zeg geen probleem ik zie je dinsdagavond wel verschijnen. Dus niet ik ben dus genaaid  door die monteur dus ik weer bellen met de klanten service deze zeggen mij toe dat de monteur hem op woensdag overdag door de brieven bus zal gooien nou je raad het al vandaag is niets bezorgd dus ik ben voor de tweede keer genaaid.  Nu net weer gebeld met de klanten service ze gaan hem via onderdelen productie bestellen en hij wordt binnen 5 werkdagen naar mijn huis bezorgd.  Nou afwachten wat er gaat komen. Ik begin me werkelijk ernstige zorgen te maken over KPN  ik betaal totaal aan abonnementen 130 euro per maand en dan wordt je zo behandeld.  Als ik binnen 5 werkdagen  nog niks heb ga ik maar is bij ZIGGO shoppen mogelijk hebben die wel een beteren klanten service. 

admin: eigen topic voor vraag aangemaakt