Skip to main content

Hallo,

Ik krijg sinds november 2021 de melding:

"Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk."

Ik heb al ontelbaar keren gebeld met KPN, maar schijnbaar kunnen zij hier niets aan doen.

Er schijnt iets met het systeem aan de hand te zijn betreft administratie waardoor dit niet lukt.

Het is erg fustrerend, want ik wil de snelheid van mijn glasvezelinternet verhogen van 100mb naar 500mb.

Graag een oplossing voor dit probleem a.u.b.

 

Hallo @Hans4Vriezen, sinds november deze melding krijgen is natuurlijk wel te lang. Als jij jouw profiel wil invullen? Dan ga ik eens kijken wat er aan de hand is en naar een oplossing toe werken. Jij wil immers graag een hogere internetsnelheid en die gun ik je van harte. 


Hallo @Jeroen_dB

Bedankt voor jou bericht.

Ik heb nu mijn profiel met de nodige gegevens ingevuld.

Ik hoop dat je het probleem kunt oplossen voor mij.

Ik hoor graag van je.

Groet,

@Hans4Vriezen 

 


Hallo @Hans4Vriezen, om bestellen weer mogelijk te maken is de technische dienst aangestuurd. Zij gaan met de foutmelding aan de slag en deze verhelpen. 


@Jeroen_dB 

Mooi dat er aan gewerkt wordt.

Laat mij even weten wanneer het probleem is opgelost.

BVD

 


Zodra ik verneem dat het weer werkt zoals het hoort, laat ik het weten. 


Hallo @Hans4Vriezen, men heeft het probleem opgelost. Jij kunt nu jouw internetsnelheid gaan verhogen naar de gewenste snelheid. 


@Jeroen_dB  Dank je wel, ga het proberen 😁


@Jeroen_dB  Het is gisteren gelukt om sneller internet te bestellen, en de modem ging ook resetten.

Alleen heb ik nu nog steeds de oude snelheid van 100 Mbps i.p.v. 500Mbps.

Kun je dit voor mij oplossen?

BVD

 

 


Hallo @Hans4Vriezen , meestal krijg je een bevestiging van je bestelling en een verwachte opleverdatum.

Op de datum van opwaarderen zelf krijg je een bericht per SMS of mail dat de wijziging actief is.

Heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna het modem een fabrieks-reset gegeven en daarna een speedtest gedaan, bekabeld met 1 pc rechtstreeks bekabeld op het modem en verder alles uit?

 


@JanD  bedankt voor je bericht.

Ik heb 2 E-mails ontvangen waarvan één met de wijziging en klantnummer en de andere dat de wijziging binnen 15 minuten aktief is.

Ik ga aan de slag met jou info en ff kijken wat dit oplevert 😁


@JanD  Hard reset en overige info die je hebt gegeven hebben niets geholpen.

Waarschijnlijk is het dus nog niet omgezet en moet dus ff afwachten en ben hier te vroeg mee.

 

 


Heb afgelopen dinsdag gebeld met KPN en heb div. stappen doorlopen, maar in 1e instantie was er geen verandering en is er een ticket aangemaakt voor de technische afd.

Ongeveer een uur daarna was de snelheid wel 500 mbps.

Het probleem is dus nu opgelost😁


Goed om te lezen @Hans4Vriezen, geniet van de 500mbps!