Skip to main content

Vanochtend werkte alles en na het overzetten niet meer.

Welkom op ons Forum @DijkstraDo! Bedankt voor je topic. Heb je op dit moment helemaal geen diensten? 
Kun je iets meer vertellen over het overzetten? 

  • Welk modem had je? 
  • Welke lampjes branden wel en welke niet?
  • Ben je aangesloten op koper of glasvezel? 

Hoor graag van je!


Ik heb op dit moment helemaal geen diensten, maar morgenochtend komt de monteur langs.


Ah. Dat is goed nieuws. Ik heb er vertrouwen in dat de monteur het morgen kan oplossen. 


Laat je ons weten hoe het is afgelopen met de monteur? Ik ben benieuwd:hugging:


Dit probleem is opgelost, er moest in de centrale wat aangepast worden. 
 

Maar misschien kan je mij helpen met het opnemen pakket? Hij is niet zichtbaar terwijl hij wel gewoon bij m’n abonnement staat. Hoop niet dat de oude opnames ook weg zijn.


@DijkstraDo Goed om te horen dat het is opgelost. Staat het opnemen pakket ‘aan’ in MijnKPN? Ik zie het namelijk niet aanstaan en zie het opnemen pakket ook niet op de orderbevestiging staan. Je kunt opnemen pakket weer activeren in MijnKPN. Betekent wel dat de eerdere opnames verloren zijn gegaan:worried:.


Hi Lisa,

Zie bijgevoegde screenshot van hoe ik hem besteld heb en hoe het in mijn kpn staat, kan verder niets selecteren. Hoop alsnog dat de opnames er in dit geval wel gewoon op staan.

 


Ohnee, ik zie het! Het opnemen pakket staat administratief nog aan, maar is technisch verwijderd. Dit heeft waarschijnlijk met de overgang te maken gehad Helaas zijn de opnames niet terug te halen @DijkstraDo, excuses! 
Ik probeer nu handmatig eerst het opnemen pakket te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Als het goed is wordt het pakket binnen ongeveer 30 minuten weer geactiveerd. Als dit niet lukt, moet ik even een ticket aanmaken. Dan pakt de techniek het verder op.  


Krijg nu diverse mailtjes. Volgens de mail gaat het nu pas in op 25/3. Tv ontvanger eraf dan weer 1 opsturen en in mijn kpn is er nu ook 1 af, ik neem aan dat dit nodig was om het administratief aan te passen?

 

Als dat maar goed gaat!!!!


Nou dat gaat dus niet goed, krijg nu al bericht dat er morgen een pakketje bezorgd word.

 


Ik weet niet of ik nu wil lachen of huilen :drooling_face: . Zo te zien heeft mijn ‘Opnemen pakket-verwijderen-actie’ het verwijderen van de tv-ontvanger getriggerd. Zodra je de nieuwe ontvanger ontvangen hebt en aangesloten hebt is de order afgerond. Een van de ontvangers moet dan wel weer teruggestuurd worden. Of dit je eigen ontvanger is of de nieuwe maakt niet uit. Mijn excuses! Het was niet de bedoeling je op te zadelen met extra handelingen. Ik heb niet doorgehad dat dit zou gebeuren. Ik wilde met deze actie alleen een ticket voorkomen, zodat je weer snel gebruik kan maken van het opnemen pakket. :smirk:

 


Nog bedankt, alles werkt weer.