Skip to main content

Hallo,

 

Op 24 maart heb ik KPN hussel besteld, echter heb ik daarna helemaal niks meer gehoord na de bevestigingsmail (zie afbeelding). Omdat het nu wel erg lang duurt en ik zonder vast internet zit, vroeg ik mij af wat de status precies is. Kunnen jullie dit inzien?

 

Met vriendelijke groeten,

Youri

 

 

Hoi Youri, welkom op het forum! Dank voor het invullen van je gegevens, daarmee heb ik dit kunnen nakijken. De order is uitgevallen omdat op het moment van bestellen de glasvezel nog niet leverbaar was in de achterliggende systemen. Dus er zat een discrepantie tussen het bestelformulier op de site, en het leversysteem. Inmiddels is glasvezel wel leverbaar, dus ik raad je aan om opnieuw via de website een bestelling te plaatsen. Je hoort vervolgens binnen 24 uur de officiële bevestiging binnen te krijgen.


Hoi Erik,

 

Het zou fijn zijn als daar de volgende keer een mailtje over gestuurd zou kunnen worden. Heb inmiddels weer een order geplaatst, wat dit keer een pre-order is geworden. Hopelijk duurt het niet al te lang meer voordat ik internet krijg. Zit nu al maanden zonder internet, wat heel vervelend is in deze tijd. Anders ben ik toch genoodzaakt om naar de concurrent te gaan.


Normaal gesproken gebeurt dat ook. Wat er in dit geval is gebeurd is dat ze de bestelling eerst achter hebben gehouden in de verwachting dat glasvezel snel leverbaar zou zijn en dat ze dan de order alsnog konden invoeren. Maar na dat het al een paar weken openstond, en glas nog steeds niet beschikbaar was, hebben ze de order geschrapt. Op dat moment vond men dat er al te veel tijd was verstreken om contact op te nemen. Ben ik het persoonlijk niet mee eens, maar dat is wel waarom je niets gehoord hebt. Sorry daarvoor.

 

Ik heb ook nog even naar je nieuwe order gekeken, dat is inderdaad een pre-order. Wat wil zeggen dat ons systeem inmiddels weet dat er glasvezel komt, alleen nog niet precies wanneer. Je kunt via KPN NetwerkNL opvragen wat de planning is.