Skip to main content

Hallo!

 

helaas heb ik al meer dan een week een internet storing. Er is een monteur langs geweest, maar die kon het probleem helaas niet verhelpen. Helaas heb ik vanaf dat moment niets meer vernomen, meermaals contact gehad met de service desk, maar hier kunnen ze me helaas niet verder helpen.

 Aangezien ik regelmatig vanuit huis werk is dit een redelijk probleem aan het worden. Heeft er iemand advies hoe we dit probleem zsm kunnen verhelpen?

 

Hoi @JC94 

Welkom op het forum van KPN.

Vervelend dat je inmiddels al meer dan een week zonder internet zit wegens een storing.
Er is een monteur bij je geweest, maar die kon het probleem niet voor je oplossen.

De kans is groot dat KPN (de provider) een ticket heeft aangemaakt richting KPN Netwerk die dit moet oppakken en het vervolgens moeten komen repareren.
Maar omdat KPN Netwerk de afgelopen dagen ook dicht zat, omdat hun medewerkers, monteurs en onderaannemers ook graag Kerst wilde vieren, lag dit even stil.
Maar morgen woensdag (27 december) zijn ze er gewoon weer!

Dus bel morgen (woensdag) even op met de klantenservice van KPN Netwerk, via het telefoonnummer: 0880 06 37 44 , en vraag wat de status is omtrent jouw storing en of zei de ticket goed hebben ontvangen.
KPN Netwerk is bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Hoop dat je gauw weer internet hebt, zeker ook omdat je veel vanuit huis werkzaam bent.

 


Als KPN (ISP) een ticket maakt voor KPN Netwerk hoef je als klant toch niet KPN Netwerk te gaan lopen bellen wat de status daarvan is. Daar hoort KPN (ISP) gewoon van op de hoogte te zijn of achteraan te gaan. Zij maken tenslotte de ticket aan.

Ik hoop voor @JC94 dat de storing z.s.m. opgelost wordt.


Welkom bij ons op het forum @JC94. Een storing is altijd vervelend, en als je thuis probeert te werken is dat extra zuur! Dat de melding is doorgezet naar KPN Netwerk betekent dat onze monteurs het zelf niet konden verhelpen. Een KPN Netwerk monteur zal daarvoor aan de slag moeten, daarvoor hoef je niet zelf contact op te nemen met KPN Netwerk. Doordat we nu tussen de feestdagen zitten is het een lastige periode daarvoor zoals Michel al noemt.

Heb je ook een KPN mobiel abonnement? Als dat zo is kunnen we daar mogelijk tijdelijk extra data aan toevoegen zodat je daarmee even vooruit kan. Is dat bij het telefonische contact waarbij de eerste monteur was gepland ook besproken?