Skip to main content

Geachte mevrouw, heer,

Inzake bovengenoemd klantnummer heb ik een factuur van u ontvangen. Echter heb ik alle diensten bij u per ingangsdatum opgezegd in het 14 dagen bedenktermijn. Hiermee heb ik conform het wettelijke herroepingsrecht de koop ontbonden.

Hierom klopt deze factuur niet en ben ik u niets verschuldigd.

Vriendelijk verzoek ik u de factuur á €. 49,52 te crediteren en mij dit te bevestigen.

Helaas kan ik jullie niet op een fatsoenlijke manier bereiken (geen e-mail o.i.d. beschikbaar voor dit soort dingen), hierom stuur ik u een bericht via de forum en zal ik u per post een brief sturen met een soortgelijke inhoud.

Met vriendelijke groeten,

Joep Egberink
 Klantnummer ****

 

Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy

Bel met de klantenservice 0800 0402. Dan komt het wel in orde.


Bellen is heel lastig voor mij. Dus ik hoop dat KPN het via hier kan oplossen.


Hallo @Joep Egb vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste cijfers van je IBAN in dan komt een moderator er op terug.

 


Bedankt @JanD ! Ik heb de gegevens aangevuld.

 


@JanD hoe lang duurt een reactie van de moderator gemiddeld?

 


Hi @Joep Egb, welkom op het forum. 

Ik zie inderdaad dat je netjes binnen de opzegtermijn hebt geannuleerd. Er is een slotfactuur gekomen met een correctie van € 13,46 terwijl je eerste factuur € 49,52 was. Je mist dus nog een correctie van € 36,06. Ik ga een nieuwe factuur voor je aanmaken waarop dit bedrag ook wordt gecorrigeerd. Dit bedrag zal rond de reguliere factuurdatum van 10 augustus worden verwerkt en terug worden gestort.

Mijn excuses voor het ongemak, dit had gelijk geregeld moeten worden tijdens het annuleren zelf. 


@Alex_P ik krijg vanochtend een mailtje van jullie “voorkom incassobureau” en nu voor het bedrag van €. 13,46.

Gaat het wel goed bij jullie? Kan je dit nog 1x willen nakijken voor me?