Skip to main content

De afgelopen maanden is er glasvezel in onze stad gelegd, alleenĀ  tot de voordeur en nog niet naar binnen. Wij hebben gekozen voor een abonnement welke in zal gaan zodra de glasvezel bij ons binnen is aangelegd. Kpn zou dan ons huidige abonnement opzeggen. Nu kreeg ik vandaag al een mail dat deze opgezegd was zonderĀ datĀ de nieuwe aansluiting al beschikbaar is. Omdat wij nog geen abonnement hebben kan ik ook geen Id nummer aanmaken en wordt nergens wijzer. Het zou heel onfortuinlijk zijn als wij straks zonder internet zitten, gezien er veel thuis gewerkt wordt met school en werk. Is er iemand die mij hier meer duidelijkheid over kan geven?Ā 

Mijn dank is groot!

Patricia

Dat klinkt niet best. Begrijp ik het goed dat je overstapt naar een andere aanbieder die over glasvezel gaat leveren?


Ik zit nu bij budget alles in 1. Bij het aanleggen van de glasvezel hebben wij ervoor gekozen om over te stappen naar kpn. Kpn zou dan ons huidige abonnement opzeggen en bij hun starten, zodra alles aangelegd was. Echter ligt het wel in de straat, maar nog niet in huis, maar budget alles in 1 blijkt al wel opgezegd te zijn. Wij hebben echter verder nog geen bericht van KPN over het afmaken van de aansluiting of het ingaan van het nieuwe abonnement. Ik ben nu bang dat we straks helemaal geen internet en TV meer hebben.Ā 


Dit lijkt niet goed te gaan. Ik ga vragen of een moderater hier met spoed naar kan kijken. Vil in ieder geval je profiel in zover het kan.


Heb ik gedaan. Staat alleen wel onder een ander email. Is dat erg?


Als ze je adres en de laatste 3 cijfers van je Iban hebben dan kunnen ze aan de slag.


Moeten die in mijnkpn staan? Of moet ik dat prive ergens heen sturen? Heb al zitten neuzen om dat bij mijnkpn te kunnen zetten maar omdat ik nog geen id nummer heb kan ik ook niks koppelen enĀ  meer als mijn email en telefoon invullen.Ā 

Sorry als ik het niet helemaal goed begrijp, maar ben hier niet zo wegwijs mee.Ā 


No problem. Rechtsboven in de groene balk klikken,Ā  daarna ga je naar mijn profiel en dan naar profiel bewerken.Ā  Laat maar weten of het gelukt is.


Gelukt. Heb de cijfers van Iban bij opmerkingen gezet.Ā 


Perfect. Ik heb aan de bel getrokken dus morgen zou dit al opgepakt moeten worden.


Super! Alvast heel erg bedankt voor je hulp!


Goedemorgen @Patricia Minkema, ik zie inderdaad dat je gebruik maakt van onze overstapservice. Deze overstapservice treedt pas in werking zodra het KPN abonnement daadwerkelijk actief is.Ā Als de datum van de levering van de KPN diensten aangepast wordt, dan schuift de ophefdatum van de oude diensten ook mee. Deze zullen pas worden opgeheven als de KPN diensten aangestoten zijn. Je kunt dus nog tot de aansluiting van je nieuwe KPN abonnement gebruik maken van je huidige abonnement.Ā 


Dankjewel voor de duidelijkheid!!