Skip to main content

Hi Goedemiddag,

Ik had even een vraagje. Wij zijn laatst verhuisd alleen hebben op de dag van vandaag nog steeds geen glasvezelaansluitpunt. Hebben het al vroeg tijdig aangegeven bij kpn dat we zouden gaan verhuizen. Wij wachten nu al 2 maanden op iemand die dit komt installeren…. De datums word steeds verschoven eerst 25 juni toen juli en nu september oktober. Vind het maar erg asociaal. Wij betalen 75 euro per maand voor niks. Hebben wel tijdelijk een dongel gekregen alleen dat werkt ook voor geen meter. Als je iets op het internet opzoekt moet je eerst 1 minuut wachten en daarna krijg je pas wat te zien. Hebben ook al meerdere keren naar kpnnetwerk en naar kpn gebeld alleen worden maar steeds slecht geholpen. even een voorbeeld laatst gebeld die mevrouw kon ons veder niet helpen en heeft gezegd dat ze iemand zou regelen die ons veder zou helpen en terug zou bellen. Wij zijn nog steeds niet terug gebeld erg onbeschoft. 

Hopelijk kan iemand ons helpen met dit probleem 

Mvg

@Aansluitpunt Glasvezel Dat niet terugbellen door de klantendienst begint inderdaad de spuigaten uit te lopen en de klachten hierover stapelen zich dan ook op. 😣

Ik neem aan dat u al op de website van KPN Netwerk NL ( https://www.kpnnetwerk.nl/) naar uw status heeft gekeken ? Helaas komen de meldingen van uitstel en weer uitstel steeds vaker voor en ook hier stapelen de klachten zich op. Het is een kwestie van lange adem, helaas.

Heeft u ook een kabelaansluiting in uw woning ( Ziggo of anders ) ? Dan zou ik dat toch eens mee nemen in de overwegingen…...🤔


Hoi @Aansluitpunt Glasvezel, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is zo lang zonder goede verbinding te zitten. Al helemaal met zo weinig duidelijkheid.
Had je al gekeken op de pagina die Hans hierboven noemt? Zolang KPNNetwerk nog niet klaar is met de lijn kunnen wij namelijk nog niet zoveel.