Skip to main content

 

2 mei 2023 heb ik een bestelbevestiging ontvangen waarin staat vermeld dat het glasvezelabonnement per 9 mei 2023 ingaat. 

Tot heden heb ik geen installatiepakket ontvangen. 

Graag zou ik willen weten wanneer ik het pakket kan verwachten en of het kan zijn dat KPN niet op de vastgestelde datum de diensten zal leveren. 
 

dank

2 mei 2023 heb ik een bestelbevestiging ontvangen waarin staat vermeld dat het glasvezelabonnement per 9 mei 2023 ingaat. 

Tot heden heb ik geen installatiepakket ontvangen. 

Graag zou ik willen weten wanneer ik het pakket kan verwachten en of het kan zijn dat KPN niet op de vastgestelde datum de diensten zal leveren. 
 

dank

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Een week voor de monteur komt. Was hier ook bij ons kwam de 25ste en we kregen het pakket de 18de.


Hi @Flokpn, is het nog goed gekomen? Of heb je nog steeds geen pakket ontvangen en dus ook geen werkend abonnement?

In het laatste geval, wil ik je aanraden om telefonisch contact op te nemen met ons via 0800-0402, op die manier heb je rechtstreeks contact met 1 van mijn collega's en wordt je het snelst geholpen!

Uiteraard kunnen we ook via deze weg met je meekijken, het kan echter wel even duren voordat je een reactie ontvangt. Als dit toch je voorkeur heeft, zou je dan je forumprofiel volledig in willen vullen en hier even een seintje willen geven?