Skip to main content

Vraagje, aankomende maandag, het is nu zaterdag half 9 in de avond, zal ik worden aangesloten op KPN. Maar tot op dit moment heb ik nog totaal niets ontvangen. Geen modem, geen tv ontvanger. En ook geen enkel bericht. Misschien is dat wel op zijn KPN's dat weet ik natuurlijk nog niet. IK zit nu bij Ziggo, en hoewel zij er ook wel wat van kunnen, gaat het redelijk wel. Alleen de PRIJS. pffff.  Daarnaast heb ik glasvezel tot buiten mijn huis ontvangen. En ja hoe moet ik het zeggen, hoewel ik vraag, vraag, vraag wanneer het in mijn huis wordt aangelegd gebeurt het maar niet. Ze zijn ahum 3 x aan mijn deur geweest en ik was er niet. Ik weet niet waar ze mijn deur zochten maar niet bij mij aan huis. want er is niemand geweest. En als ik vraag wanneer aangelegd krijg ik als antwoord dat, aangezien ik in hoogbouw woon, er alleen via  de mail een verzoek kan worden gedaan en er spoed bij vermeld wordt, en ik dan snel gebeld wordt. Ja je begrijpt het al. Niemand. Ik heb al aardig wat gebeld. Maar ik vind het heel bijzonder dat je als nieuwe klant zo behandeld wordt. Ik had eerlijk gezegd een beetje een betere behandeling verwacht. Nu weet ik het reilen en zeilen niet van de KPN zoals ik al zei, maar bijzonder vind ik het wel.

Weet, heeft, iemand voor mij een antwoord op deze punten. Werkt kpn zo?

Altijd laatste moment zaken?

Maar dat het wel degelijk allemaal goed komt? Ook omtrent het aanleggen van glasvezel kabel?

of is dit toch bijzonder?

Ik vraag maar.

 

Tnx vele malen.

Er is momenteel een enorm groot tekort aan monteurs waardoor werkzaamheden weken of soms wel maanden uitlopen. Ga er maar vanuit dat er maandag niks gebeurd. 


Aparte zaak.

Als de glasvezel aansluiting nog niet binnen zit zal de kpn '’aansluit'’ monteur waarschijnlijk onverrichter zake weer vertrekken.

Zie deze uitleg: KPN aansluitpunt.

Kan ie het wel aansluiten…. ze hebben altijd wat modems en tv ontvangers in de bus. Wat dat betreft geen zorgen.


Hoi @ToaoT .  Heb jij ook een concrete datum doorgekregen wanneer glasvezel opgeleverd wordt? Want als ik dit zo lees is de infrastructuur er nog helemaal niet.


Hallo Erwin,

Ik heb al een tijd geleden, april dit jaar, bericht ontvangen dat het bij mij thuis, nadat ons flat was aangesloten op glasvezel, dit aangesloten zou worden. Ik kon hun aangegeven tijd niet dus gaf ik enige alternatieven. Een werd geaccepteerd, ik hele middag thuis zitten wachten, tot ik dacht, ik bel er maar eens achteraan. Nu werd mij verteld dat ze 1400 uur bij mij waren geweest en ik er niet was, en ik zit in de keuken met bijna zicht op mijn voordeur, dus….. Daarna via mail opnieuw aangevraagd, want dat was in 1e instantie de methode, geen reactie.
Later via telefoon gebeld, vonden vervelend, konden ook alleen via mail contact opnemen ivm mij, woon in hoogbouw, maar hadden dus doorgegeven.  Niets. Geen enkele reactie.

Weer gebeld. Nou, nou nou, ja desbetreffende persoon gaf wel vaker aan geweest te zijn maar dat was dan niet zo geweest. Zet er spoed bij…..

En juist, niets niets niets.

Ondertussen, een paar week later, dit was allemaal nog ergens in april, kreeg ik iemand aan de deur die mij een contract aanbood, Ja nu komt alles in orde, ja ook de glasvezel.

 

Heb dinsdag voor ingaan contract, 10 juli zou ingaan, nog gebeld hoe de vlag met glasvezel in huis aanleggen er voor staat, Een aardige mevrouw komt uit zelfde wijk als ik en zou bijna gaan kijken. Doorgezet naar monteur, deze zei, kan niks doen totdat ….. nou ja zelfde verhaal.

En ondertussen zit ik nog steeds te wachten. Dinsdag 11 juli, weer paar x gebeld. Persoon vond eigenlijk vreemd dat ik beetje geërgerd raakte, heb ook netjes sorry gezegd. Maar ja zolang er geen glasvezel in mijn huis is aangelegd kan die ene tak van KPN niks beginnen. En die andere tak zegt, we zijn al 3x geweest Ik weet van niks hè, want je hoort ook een kaartje in de bus te ontvangen dat ze geweest zijn, niet 1 ontvangen. En daarbij komt, ik wist helemaal niet dat ze opnieuw bij mij aan de deur zouden komen. Een afspraak met mij maken lijkt mijns inziens toch wel het eerste en meest handige] dan komt u weer zo ongeveer onderaan.

Ik zou nu bovenaan de lijst staan, maar vakantie hè en dit en dat. Pffff. Maar ze nemen contact met u op. Ja dat is al vaak gezegd.

Ik weet op den duur niet meer wat te doen, maar mijn vertrouwen in iig de tak van aanleggen glasvezel is wel heel laag. Ik zou zeggen:HELP!!!


Hallo @Erwin_ 

Ah, had iets fout gedaan. Dit antwoord is gelijk aan bovenstaande maar nu specifiekker] gericht.

Hallo Erwin,

Ik heb al een tijd geleden, april dit jaar, bericht ontvangen dat het bij mij thuis, nadat ons flat was aangesloten op glasvezel, dit aangesloten zou worden. Ik kon hun aangegeven tijd niet dus gaf ik enige alternatieven. Een werd geaccepteerd, ik hele middag thuis zitten wachten, tot ik dacht, ik bel er maar eens achteraan. Nu werd mij verteld dat ze 1400 uur bij mij waren geweest en ik er niet was, en ik zit in de keuken met bijna zicht op mijn voordeur, dus….. Daarna via mail opnieuw aangevraagd, want dat was in 1e instantie de methode, geen reactie.
Later via telefoon gebeld, vonden vervelend, konden ook alleen via mail contact opnemen ivm mij, woon in hoogbouw, maar hadden dus doorgegeven.  Niets. Geen enkele reactie.

Weer gebeld. Nou, nou nou, ja desbetreffende persoon gaf wel vaker aan geweest te zijn maar dat was dan niet zo geweest. Zet er spoed bij…..

En juist, niets niets niets.

Ondertussen, een paar week later, dit was allemaal nog ergens in april, kreeg ik iemand aan de deur die mij een contract aanbood, Ja nu komt alles in orde, ja ook de glasvezel.

 

Heb dinsdag voor ingaan contract, 10 juli zou ingaan, nog gebeld hoe de vlag met glasvezel in huis aanleggen er voor staat, Een aardige mevrouw komt uit zelfde wijk als ik en zou bijna gaan kijken. Doorgezet naar monteur, deze zei, kan niks doen totdat ….. nou ja zelfde verhaal.

En ondertussen zit ik nog steeds te wachten. Dinsdag 11 juli, weer paar x gebeld. Persoon vond eigenlijk vreemd dat ik beetje geërgerd raakte, heb ook netjes sorry gezegd. Maar ja zolang er geen glasvezel in mijn huis is aangelegd kan die ene tak van KPN niks beginnen. En die andere tak zegt, we zijn al 3x geweest xIk weet van niks hè, want je hoort ook een kaartje in de bus te ontvangen dat ze geweest zijn, niet 1 ontvangen. En daarbij komt, ik wist helemaal niet dat ze opnieuw bij mij aan de deur zouden komen. Een afspraak met mij maken lijkt mijns inziens toch wel het eerste en meest handige] dan komt u weer zo ongeveer onderaan.

Ik zou nu bovenaan de lijst staan, maar vakantie hè en dit en dat. Pffff. Maar ze nemen contact met u op. Ja dat is al vaak gezegd.

Ik weet op den duur niet meer wat te doen, maar mijn vertrouwen in iig de tak van aanleggen glasvezel is wel heel laag. Ik zou zeggen:HELP!!!


Ik vrees dat het nu wachten is op KPNNetwerk.  Ik wil nog wel even meekijken maar vrees dat ik geen middelen heb om het te bespoedigen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?Â