Skip to main content

Hallo!

 

Een week geleden kreeg ik het bericht dat mijn doe-het-zelf pakket (glasvezelkastje + modem) is verstuurd. Donderdag is mijn abonnement ingegaan, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Via mijn track And trace code zie ik dat Post NL het pakket nog niet heeft ontvangen of verwerkt. Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice van kpn, kreeg ik woensdag een sms dat twee bestellingen onderweg zijn (de

originele bestelling en een nieuwe). Gisteren kreeg ik het nieuwe pakket met alleen een glasvezelkastje en en geen modem. Dat is natuurlijk niet voldoende voor een internetconnectie. 
 

Kan iemand van kpn ervoor zorgen dat de juiste apparatuur wordt verzonden zodat ik gebruik kan maken van internet? Of is het mogelijk om het af te halen bij de kpn winkel, dan weet ik tenminste zeker dat ik de juiste apparatuur meekrijg.

 

Mvg,

gdj_

Hallo @gdj_ heb je per mail of SMS ook al bericht gehad dat je pakket gewactiveerd is afgelopen donderdag?

Heb je van de overstapservice gebruik gemaakt?

Als je diensten bij KPN (nog) niet werken, moet het bij je oude provider nog wel werken.

 


Dag @JanD 

 

Bedankt voor je bericht. 

Ik heb inderdaad afgelopen donderdag een sms gehad dat de dienst is geactiveerd.

 

Ik ben net verhuisd en kon mijn provider niet meenemen vanwege het aansluitpunt. Ik heb de keuze tussen ziggo en kpn.

 

mvg,

gdj_


Hallo @gdj_ dan even bellen met 0800 0402, 24/7 beschikbaar voor storingen en geen diensten.

Succes.

 


Hey @gdj_, geen lekker begin van je abonnement bij ons. Ik zie, aan de hand van je ingevulde forumprofiel, dat onze backoffice een modem heeft nagestuurd. Dit zou klaarliggen op het PostNL punt. Heb je die kunnen afhalen?


Hoi @Erik_ 

Oh echt waar?! Ik heb geen bericht ontvangen van post NL dat het pakket op een pakketpunt ligt… 

Kan je mij vertellen in een privé bericht om welk pakketpunt het gaat? Er zijn er nogal wat hier in de omgeving namelijk. 
 

groet,

@gdj_ 


@Erik_ 

 

ik heb net gebeld met de klantenservice, en het enige pakket dat bekend is, is het pakket dat vorige week maandag is verstuurd. Overigens heb ik die track-And-trace code wel. De status is inmiddels veranderd in ‘pakket is niet fysiek aangeboden’…. 
 

Ze kon niet zien dat er deze week een nieuwe modem is verstuurd. Ze neemt opnieuw contact op met logistiek, hoewel ik me afvraag of dat schot in de zaak brengt als post NL aangeeft het pakket niet te hebben ontvangen.


Onderhand raakt mijn geduld op en wil ik gewoon die modem zodat ik internet kan gebruiken.

 

mvg,

gdj_


Ik ga kijken of ik dat kan achterhalen, want meer dan wat ik typte zie ik hier ook niet staan 🙂 Kom er z.s.m. op terug, @gdj_ 


Hey @gdj_, geen lekker begin van je abonnement bij ons. Ik zie, aan de hand van je ingevulde forumprofiel, dat onze backoffice een modem heeft nagestuurd. Dit zou klaarliggen op het PostNL punt. Heb je die kunnen afhalen?

 

De notitie is er weldegelijk, @gdj_,  ik denk dat de telefooncollega niet onder alle tabblaadjes heeft gekeken :) En ik heb inmiddels de track en trace van de logistieke collega ontvangen! Je krijgt hem van me via privébericht.


Hey @gdj_, geen lekker begin van je abonnement bij ons. Ik zie, aan de hand van je ingevulde forumprofiel, dat onze backoffice een modem heeft nagestuurd. Dit zou klaarliggen op het PostNL punt. Heb je die kunnen afhalen?

 

De notitie is er weldegelijk, @gdj_,  ik denk dat de telefooncollega niet onder alle tabblaadjes heeft gekeken :) En ik heb inmiddels de track en trace van de logistieke collega ontvangen! Je krijgt hem van me via privébericht.

 

@Erik_

bedankt! Ik heb de modem nu eindelijk binnen en zojuist aangesloten :)

 

Opgelost dus!


Top, goed om te horen 😄