Skip to main content

Ik heb op 31-08 een KPN Internet en TV besteld, ik heb echter nog geen orderbevestiging ontvangen.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @DMA86, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat vreemd dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen van de bestelling. Doorgaans wordt deze binnen 24 uur verstuurd. Het wil soms voorkomen dat deze mail in de map met ongewenste mail terecht komt. Heb je deze ook al gecontroleerd? Mocht hij daar ook niet in terecht zijn gekomen, dan lijkt het alsof er iets niet is goed gegaan tijdens de bestelling. Je kunt in dat geval dan het beste naar 0800-0402 (gratis). We kunnen dan direct kijken naar de situatie en kunnen de aanvraag dan eventueel opnieuw indienen.


Hi @DMA86, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat vreemd dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen van de bestelling. Doorgaans wordt deze binnen 24 uur verstuurd. Het wil soms voorkomen dat deze mail in de map met ongewenste mail terecht komt. Heb je deze ook al gecontroleerd? Mocht hij daar ook niet in terecht zijn gekomen, dan lijkt het alsof er iets niet is goed gegaan tijdens de bestelling. Je kunt in dat geval dan het beste naar 0800-0402 (gratis). We kunnen dan direct kijken naar de situatie en kunnen de aanvraag dan eventueel opnieuw indienen.

Dag Ron,

Ik heb inmiddels gebeld en heb de orderbevestiging alsnog ontvangen.

Mvg Dave


Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat je de order bevestiging alsnog hebt ontvangen! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer