Skip to main content

Bij mij is het zo dat ik op de FTU het GLAS indicatie LED-je nog uit heb staan/blijft. Ingang abonnement kleine week terug, dit aangegeven bij klantenservice.

 

Afspraak van 25e werd 27e daarna toch pas 29e, nu nog steeds geen internet daar het nog niet opgelost is, klantenservice maar weer gebeld, hang je, na iemand aan de bel te krijgen die het nog eventjes uit gaat zoeken, 5 minuten aan de bel cq wacht, valt de verbinding weg na wss deactiveren van de ruggespraak button, word je dus gewoon niet teruggebeld door diegene, zo raar. Maar affin, krijg ook helemaal geen terugkoppeling over de status etc etc, dus blijf maar je bellen en je houd alleen maar de lijnen bezet voor andere klanten niet handig.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt aOriginele topic]

De lijn vanaf de PoP lokatie is wss nog niet doorgezet naar onze nieuwbouwwoning,  ik zou zeggen trek open die kast en zet die fiber op de juiste poort daar in die PoP ;-)


@MrVen Dat is natuurlijk vervelend. Ik zou je dan willen adviseren om even contact te zoeken met KPN Netwerk. Zij hebben inzicht in de planning en kunnen je daar dan over informeren. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!