Skip to main content

Ik heb gister ochtend een sms gekregen dat mijn internetverbinding werkt, echter blijft de internet licht knipperen en ik kan mijn abonnement via mijn KPN helemaal niet vinden/toevoegen. Hoe kan ik mijn internet aansluiten, alle kabels zijn er aangesloten. Postcode *** ***

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Mirimi heb je een glasvezel op koper aansluiting?

Welk merk en type modem heb je?

Indien glas branden daar de groene lampjes?

Indien glas de netwerk-kabel tussen glaskast en modem wel op de WAN-poort van het modem aangesloten?

Indien koper, de DSL-kabel wel de DSL-poort van het modem aangesloten en op de goede poort van het IS/RA-punt?

Heb je de modem al eens een herstart of reset gegeven?

 

 


Hi Jan, ik heb een kpn box 12 ontvangen, de netwerk kabel tussen de glaskast en modem is wel aangesloten maar de lampje voor glas gaat ook niet branden. Wij hadden een jaar geleden KPN al dus alles zou moeten werken. 

Modem is ondertussen meedere keren herstart en gereset. 


Ik heb precies hetzelfde, loop sinds maandag al van alles te proberen. Glas knippert niet, alleen power en ethernet


Ik had net de klantenservice gebeld, ze weten het ook niet. Moet nu wachten tot monteur komt. 


@LangeNor : Zou je een eigen topic kunnen aanmaken? Vergeet dan ook niet om je profiel in te vullen.

(de snelste weg is nog steeds 0800 0402 voor dit soort problemen).

 

@Mirimi weet jij al meer? wanneer komt de monteur? (of is die al geweest?)


Monteur komt pas vrijdag ochtend. Hopelijk weet ik dan meer.


Heb je ook een mobiel nummer van KPN, @Mirimi ? Want dan kan ik daar een grote gratis bundel op zetten. Dan zit je niet helemaal zonder


Hi Erwin, mijn mobiele abonnement is bij tele 2. Toch bedankt.


Ben vergeten vrijdag te updaten, monteur is er geweest… na 2,5 uur is de coax kabel in de muur kapot getrokken ( ook een manier om voor te komen dat ik nooit meer bij ziggo kan overstappen) en internet van andere kant van kamer naar tv getrokken. TV “hapert” regelmatig..

Monteur komt vandaag terug om te zien als het wel lukt de kabel naar boven te trekken…

 

 


Geen monteur gekomen .. heel jammer dit 


Ben vergeten vrijdag te updaten, monteur is er geweest… na 2,5 uur is de coax kabel in de muur kapot getrokken ( ook een manier om voor te komen dat ik nooit meer bij ziggo kan overstappen) en internet van andere kant van kamer naar tv getrokken. TV “hapert” regelmatig..

Monteur komt vandaag terug om te zien als het wel lukt de kabel naar boven te trekken…

 

 

Alle nieuwe abonnementen van ziggo krijgen tegenwoordig de next mini box, ook deze is via een utpkabel (of wifi) verbonden met het modem. Coax is dus niet nodig.


Dat is goed nieuws.. als het ooit nodig zou zijn.

maar monteur in uiteindelijke geweest en een WiFi versterker verplaatst. Ben blij dat het klaar nu is.