Skip to main content

Hallo,

 

Twee weken geleden is ons KPN Internet geïnstalleerd in onze nieuwe woning. We hadden gekozen voor het 200 Mb/s pakket. De monteur heeft alles keurig netjes geïnstalleerd maar kwam er tijdens de installatie achter dat één van de twee lijnen het niet deed (Pair Bonding). Hij is toen naar de centrale gereden om te kijken of de lijn beschadigd was of enkel ‘uit’ stond. Helaas bleek de lijn beschadigd, en omdat jullie bezig zijn met de uitrol van glasvezel werd die lijn nu niet gerepareerd. Dat betekende helaas wel dat we geen 200 Mb/s zouden kunnen halen totdat de glasvezel er is. We zouden daarom worden teruggezet naar 100 Mb/s, daar zou de afdeling Save mij na enkele dagen over terugbellen.

 

Tot dusver ben ik nog niet gebeld. Ik zie in MijnKPN dat het abonnement al wel is aangepast naar 100 Mb/s maar ik weet even niet wat nu een eventuele vervolgstap nog gaat zijn. Kan ik nog een telefoontje verwachten of is alles op dit moment afgehandeld?

 

Alvast bedankt!

Hoi @Joost_Smit . Welkom op het forum.

Ik wil graag even met je meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Lijkt me dat er geen vervolgstap komt. Uiteraard moet wel de abonnementsprijs aangepast worden naar de prijs die hoort bij 100 mbit. Maar lijkt me dat da ook wel gebeurt.