Skip to main content

 

Hallo, ik had onbetaalde facturen, ik heb het betaald, het spijt me, maar ik lag in het ziekenhuis en ik kreeg een baby, ik merkte het niet, ik heb ervoor betaald en ik heb nog steeds geen internet. Controleer het van tevoren, bedankt. Sorry voor de late betaling.Beste wensenM Sitek

Hoi @Sitek, welkom op het forum, gefeliciteerd met de baby! Wat vervelend dat je nu dan zonder internet zit. Belangrijkste vraag: heb je betaald via de iDeal link die wij je gestuurd hebben? Zo ja, dan wordt je binnen vier uur weer heraangesloten. Als die tijd al voorbij is en je hebt nog geen internet, neem dan telefonisch contact op via 0800-0402. 

Heb je handmatig betaald door het geld zelf over te schrijven, dan wordt je pas weer heraangesloten op het moment dat wij dit geld binnen hebben. En, afhankelijk van jouw bank, en onze bank, en wanneer je precies hebt overgeschreven kan het tot 5 dagen duren voor wij het geld hebben en je dus weer heraansluiten. De betaalstatus van je facturen kun je controleren in je MijnKPN.  Zodra de facturen daar op betaald staan, hebben wij het geld binnen en wordt je binnen 4 uur weer heraangesloten.

Je zou eventueel, als je dit wilt versnellen en er de financiële ruimte voor hebt, nog een keer kunnen betalen maar dan via iDeal op kpn.com/ikbetaalnu. Dan wordt je binnen vier uur weer aangesloten. Het handmatig betaalde bedrag storten we dan weer terug zodra wij het hebben.