Skip to main content

Heb de monteur inmiddels op bezoek gehad en mijn modem werkt al weer een paar dagen maar van die gratis tv heb ik nog niks vernomen.

Wanneer ga ik daar iets van horen?

Bijgevoegd link naar contract: *link verwijderd*

 

Met vriendelijke groet,

 

Nick Peters

Hallo @Nick Peters die link in je topic werkt niet, je moet dan inloggen.

 


Link is aangepast en zichtbaar voor iedereen 


Hoi @Nick Peters, heb je intussen al bericht gehad? We hebben hier ook een handig topic over!
 

 


Hallo @Nick Peters ,

De TV wordt normaliter binnen enkele dagen verstuurd. Maar op dit moment duurt het wat langer blijkt ook uit dit topic, want de voorraad is tijdelijk op: 

 

Vind je het te lang duren?

Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

 

update 15/1 : De verzending van d'e TVs is weer opgestart. 


KPN had wel even een mail kunnen doen toekomen als er vertraging is omdat ze door de voorraad heen zijn. Klein gebaar, groot verschil. Ik heb via facebook ook al 2 keer gevraagd en word ik opdringerig genoemd. Ik heb daar mijn inziens gewoon recht op.


Inmiddels is de verzending van TV’s weer opgestart.


As we speak heb ik vanmorgen onverwacht een groot pakket gekregen van PostNL. De tv, zonder bericht over verzending vooraf zoals wel gezegd werd. Gelukkig ben ik bevriend met de bezorger en kon ik de tv aannemen. Maar van KPN heb ik tot op heden niks vernomen. Enkel dat er beperkte voorraad was weer.