Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds een filmpje voor KPN Fon App, waarom?

• May 4, 2020
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

waarom is er dan nog steeds een KPN filmpje die zegt dat je de KPN app moet installeren?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Rinaldo, welkom op het forum. 

De kans bestaat altijd dat niet alle pagina's op de website juist zijn aangepast. Op welke pagina zie je dit nog staan? Zou je hier een link willen plaatsen? Dan kan ik dat ook laten aanpassen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 9, 2020

Hi Rinaldo, welkom op het forum. 

De kans bestaat altijd dat niet alle pagina's op de website juist zijn aangepast. Op welke pagina zie je dit nog staan? Zou je hier een link willen plaatsen? Dan kan ik dat ook laten aanpassen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Rinaldo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2020

Hoi Alex laat maar zitten, ik gebruik FON gewoon niet. Is het een miskleun van KPN?

Met vriendelijke groet Rinus

wjb
Wijsgeer
  • May 16, 2020

Hoi Alex laat maar zitten, ik gebruik FON gewoon niet. Is het een miskleun van KPN?

Je zou KPN kunnen helpen door aan te geven waar die miskleun dan door KPN gemaakt wordt zodat ze er wat aan kunnen doen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Ik maakte me daar verder ook niet extreem druk om, dan laat ik het verder zitten. :relaxed: