Skip to main content

Sinds donderdag geen tv of WiFi. Monteurs zijn nog steeds bezig. Zou gebeld worden vandaag met stand van zaken. Nog niets vernomen. Wordt nu een beetje vervelend. Noodpakket krijg ik niet. De 1 zegt van wel, de ander van niet. Lekker thuiswerken zo. Ik ben in oktober overgestapt en nu dit. Jammer, geen goed begin KPN. Morgen maar weer bellen😢

Hi Corrie, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi Corrie, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Aangevuld. Ook noodpakket aa gevraagd. Krijg ik van de een wel en de ander niet. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Echt niet leuk ook al wordt je netjes te woord gestaan. 


Bedankt voor je gegevens @Corrie Naumann. Het is ook rot. Ik zag dat het noodpakket was aangevraagd, maar het schoot niet op. Ik heb een noodpakket jouw kant op gestuurd. Morgen 21-12 ligt hij rond 14.30 (je ontvangt een sms) klaar bij de Jumbo bij jou in de buurt. 
Ik heb gekozen voor de Jumbo, omdat ik zeker weet dat die open is! Zie je privéberichten voor de details over de verzending. 
Je ontvangt uiteraard ook nog een mail met alle details. 

Wat betreft de verbinding bij jou thuis. Zoals je weet, staat er een ticket open. Ik heb gevraagd om een statusupdate omdat je niet gebeld bent door ons. Hopelijk weten we snel meer. :slight_smile:

 


Dank je wel Lisa, nu kan ik hopelijk weer thuis werken en in de avond tv. Ik hoor graag wanneer alles is opgelost met de storing en tussendoor de stand van zaken. Fijne zondag 

 


Hoi Lisa,

pakket ontvangen en het werkt. Ik heb alleen nog een vraag: wij hebben een abonnement op Fox sport, hoe kunnen we deze kijken op digitenne?


Goedemiddag, ik wil even een compliment uitdelen aan de dames die wij hebben gesproken bij de klantenservice. Zij denken mee en proberen zaken op te lossen. Lisa verdiend een groot compliment. Zij heeft er voor gezorgd dat we weer internet en tv hebben om digitenne aan ons beschikbaar te stellen. Nu nog heel graag het probleem oplossen en dan kunnen ook de monteurs niet stuk. Laat het ons vooral weten wanneer het probleem is opgelost of een inschatting. Het regelmatig informeren van je klanten over de stand van zaken bij een probleem geeft begrip voor de situatie. Wij horen graag

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hoi Corrie, helaas zit Fox sports niet op deze digitenne ontvangers. :( 


Hoi Corrie, helaas zit Fox sports niet op deze digitenne ontvangers. :( 

Maar je kunt wel een abonnement afsluiten op Digitenne van Foxsport? Tenminste dit zie ik op jullie site staan en kost 9,99.

 


Bij de digitenne ontvangers uit een noodpakket wil dat helaas niet, die staan namelijk anders geregistreerd in de systemen.
Wel kun je via de iTVonline site of app Fox sports kijken maar dat kost wel MB's dus die moeten dan weer eerder opgewaardeerd worden .


Oké. Ik ga ervan uit dat ik eventueel de MB’s op kosten KPN kan opwaarderen aangezien de aansluiting van jullie niet werkt. Weten jullie al meer over wanneer dit weer werkt? Ik zou gebeld worden, jaar nog niets gehoord.


Ik heb helaas nog geen informatie over de oplossing maar dit ligt bij de juiste collega's. Die nemen daarover zelf ook nog contact met jou op.

Als je verbonden bent met het Wifikastje van het noodpakket zijn dIe MB's gewoon gratis en kan je die gewoon gratis opwaarderen!


Ik heb helaas nog geen informatie over de oplossing maar dit ligt bij de juiste collega's. Die nemen daarover zelf ook nog contact met jou op.

Als je verbonden bent met het Wifikastje van het noodpakket zijn dIe MB's gewoon gratis en kan je die gewoon gratis opwaarderen!

Dank je wel Thomas voor je hulp. Fijne dag👍


Goedemorgen, ik heb nog even een vraagje: Waar kan ik zien hoeveel MB's ik al verbruikt heb op het noodpakket?

 


Oehh. In het menu van de wifi-dongel? Ik weet het even niet. Ik kan het sowieso voor je controleren en bundels aanzetten! 
In het menu kun je als het goed is zien welk 097-nummer hoort bij het simkaartje. Als dit niet lukt, zou je dan het simkaartje uit de dongel willen halen en het simkaartnummer hier doorgeven? 

Edit: met dongel bedoel ik 4G-router of MIFI-router


Hoi Lisa, sorry beetje late reactie. Het nummer is 097021552952. Dank je wel voor al je hulp.


Geen probleem @Corrie Naumann! Je hebt op dit moment nog 40,3GB om te gebruiken. Jullie hebben nog maar 10GB opgemaakt. Dat valt reuze mee:blush:. Ik zet alvast een tweede bundel van 50GB aan. Als de internetverbinding niet goed werkt, dan helpt het om de dongel opnieuw op te starten. Dit is soms ook even nodig als de bundel op is, maar dat merk je vanzelf! :blush:

Jullie huidige totaal tegoed is nu: meer dan 90GB! Enjoy:blush:


Geen probleem @Corrie Naumann! Je hebt op dit moment nog 40,3GB om te gebruiken. Jullie hebben nog maar 10GB opgemaakt. Dat valt reuze mee:blush:. Ik zet alvast een tweede bundel van 50GB aan. Als de internetverbinding niet goed werkt, dan helpt het om de dongel opnieuw op te starten. Dit is soms ook even nodig als de bundel op is, maar dat merk je vanzelf! :blush:

Jullie huidige totaal tegoed is nu: meer dan 90GB! Enjoy:blush:

:hugging:


Hoi Lisa en andere collega's, tot onze grote verrassing was er vanmorgen ineens verbinding met onze eigen wifi. Waarschijnlijk is het probleem opgelost. We waren nog niet op de hoogte gesteld, maar goed….

We sturen het noodpakket na de Kerst retour, omdat we even een slag om de arm willen houden en er zeker van willen zijn dat het ook daadwerkelijk is opgelost.

Super bedankt voor alles, wij zijn een blije klant:grinning::hugging:


Logo KPN

 Wilt u ons bellen?

 
 

 

Geachte heer/mevrouw C. Naumann,

 

 

We behandelen uw melding met nummer *** op dit moment. We hebben u hierover een paar keer gebeld, maar nog niet gesproken. Ook hebben we u gevraagd om ons terug te bellen, maar we hebben helaas nog geen contact gehad.

 

Bel ons alstublieft terug
We willen u graag helpen. Bel ons daarom gratis op ***. Voer de code *** in. En kies daarna optie 5. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00-18.00 uur.

 

 

Belt u niet binnen 7 dagen?
Dan sluiten wij uw melding. Hebt u toch nog problemen en hebt u hulp nodig? Bel ons dan op 0800-0402.

 

 


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Kreeg deze mail net binnen. Willen jullie svp eerst checken voordat er een mail wordt gestuurd over geen contact. Ik heb klantenservice t/m zondag iedere dag gebeld, monteur gesproken en uiteindelijk via het forum en inzet van Lisa een noodpakket gekregen. Sinds vanmorgen werkt het allemaal weer. Laten diverse afdelingen eens eerst in een dossier van de klant kijken, voordat je dit stuurt.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Oh wat geweldig @Corrie Naumann! Geen probleem natuurlijk. We sturen vanzelf een mail met het verzoek het noodpakket terug te sturen. 

Ik heb even meegekeken, want die mail slaat niet echt ergens op, zou je denken... Zie ik nu ineens dat mijn collega's op 17-12 en op 23-12 hebben proberen te bellen? Ze hebben een sms gestuurd naar het contactnummer dat bij ons bekend is 06*****646. Dit heb ik over het hoofd gezien. Niet belangrijk verder, want alles werkt nu en dat is fijn. Zou je nog wel even naar hun toe willen bellen? Zij willen graag verifiëren of alles goed werkt. Dan wordt het ticket gesloten en kunnen jullie ook verder met belangrijkere dingen! :christmas_tree:

Als je nog vragen hebt, dan weet je me te vinden. :smile:

 


Oh wat geweldig @Corrie Naumann! Geen probleem natuurlijk. We sturen vanzelf een mail met het verzoek het noodpakket terug te sturen. 

Ik heb even meegekeken, want die mail slaat niet echt ergens op, zou je denken... Zie ik nu ineens dat mijn collega's op 17-12 en op 23-12 hebben proberen te bellen? Ze hebben een sms gestuurd naar het contactnummer dat bij ons bekend is 06*****646. Dit heb ik over het hoofd gezien. Niet belangrijk verder, want alles werkt nu en dat is fijn. Zou je nog wel even naar hun toe willen bellen? Zij willen graag verifiëren of alles goed werkt. Dan wordt het ticket gesloten en kunnen jullie ook verder met belangrijkere dingen! :christmas_tree:

Als je nog vragen hebt, dan weet je me te vinden. :smile:

 

Hou Lisa, ik heb 17-12 contact gehad met de monteur en een collega van de klantenservice die informeerde  of alles nu geregeld was. Vandaag dus geen contact gehad, maar ik ga even bellen. Groetjes en fijne feestdagen 


Aah, op die fiets. Dankjewel! Jij ook fijne feestdagen:snowman2: