Skip to main content

Hallo,allemaal,  Ik kreeg een melding netjes van kpn gisteravond per SMS, dat er een storing was met tv en internet. Dat klopte ook. Rond kwart over 11 melding storing opgelost. Needus. Heb netjes stekker tv ontvanger  modem enz eruit gehaald. Even 5 minuten gewacht. Stekkers modem , tv ontvanger erin gedaan. Tv geeft aan welkom bij interactieve tv, en vervolgens foutcode de een na de ander. Inmiddels half 1 snachts. 3 bakken thee op met me handen in het haar . UPDATE terwijl dit bericht tik schiet groene lampje ineens aan experia box en is er iets gaande. En geeft foutcode 309 weer aan? En nu weer 301?.en modem experia is weer rood.Ik vermoed dat er nog een storing gaande is in Leiden.en ik hoop echt dat het straks werkt. Ik heb gedaan wat ik kon. Maar de storing ligt bij kpn is duidelijk.hopelijk is het opgelost straks.

Hallo @Brigitte 7 , werkt het al weer? Zo niet, dan kan je het snelste klantenservice op 0800-0402 bellen.


Hallo Ruud, gelukkig werkt het weer. Afgelopen nacht rond 3 uur zag ik dat het modem licht op groen stond. Uiteraard even getest. En heb weer TV en internet. Dolblij. Dank je wel voor je berichtje en een fijne dag!


Goed om te horen Brigitte, ook jij een fijne dag !