Skip to main content

Hallo,

Na 3x gebeld, steeds werd mij gezegd,dat de bestelling bij kpn logistiek was aangekomen.

De medewerker van de klantenservice zeg mij dat de eerst volgende factuur het bedrag erbij staat.

Deze medewerker verzekerd dat het elkaar gekruist heeft maar de eerst volgende factuur zou het erbij staan.

Maar helaas dit is niet zo en dus zet ik het nu op het forum. Ik voel mij door deze handelswijze door kpn niet serieus genomen. Ik voel me min of meer opgelicht.Al met al straks 4 maanden verder en nog steeds is de 59 euro niet terug gestort.

 

Met vriendelijke groet,

 

Willem Dantuma

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dag @Willem klaas Welkom hier op het KPN Forum. Dat klinkt als een trage en frustrerende kwestie. Je hoort natuurlijk niet 4 maanden te wachten totdat een bedrag geretourneerd wordt. Het KPN Forum is er wel op gericht pom onze klanten met elkaar in gesprek te laten gaan over KPN gerelateerde materie, dus wellicht ben je toch sneller geholpen via de klantenservice, die je trouwens ook via onze social media-kanalen kunt bereiken. Via de klantenservice kan een collega namelijk direct met je meekijken en je eindelijk duidelijkheid geven.

Het mag natuurlijk ook via deze weg, als je dat liever hebt. Zou je dan je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?