Hoi,
Sinds enkele maanden heb ik de sleutel van mijn huur appartement. Op 15 september heb ik telefonisch een internet en tv abonnement bij KPN afgesloten. Toen werd mij verteld dat begin oktober de glasvezelkabel doorgetrokken zou worden naar mijn woning, dat is niet gebeurt. Het glasvezelkastje zit in de meterkast, in de gemeenschappelijke hal. De vorige bewoner van mijn appartement heeft er destijds voor gekozen om de glasvezelkabel niet door te laten trekken naar de woning, daarom moet dit nu nog gebeuren. Zie foto van het kastje in de bijlage.
Ik vind het zeer spijtig dat ik telkens erachter aan moet bellen en telkens hetzelfde verhaal krijg “we zijn er mee bezig, u wordt gebeld of gemaild voor een afspraak” en dat dit gewoon niet gebeurt. De eerste aansluitdatum zou 9 oktober zijn, dat is al bijna een maand geleden. Ik word heen weer gestuurd tussen KPN Netwerk, KPN de provider en de aannemer Allinq en niemand kan mij meer info geven. Afspraak door Allinq is ook niet nagekomen, die zouden 25 oktober komen maar die afspraak konden ze opeens niet meer terugvinden in hun systeem.
Wat kan ik nu nog meer doen? Is er hier iemand van KPN Netwerk die me verder kan helpen?