Skip to main content

Ik heb nog steeds geen internet.zou gisteren al aangesloten zijn.graag zou ik willen dat jullie dit in orde maken.ik heb hier al over gebeld en zou gisteren in orde zijn .dus niet

Hallo @Peter loots als de verbinding opgeleverd is/wordt krijg je altijd een SMS en/of mail dat je verbinding klaar is voor gebruik.

Heb je die melding wel of niet gehad?

Heb je een xDSL (koper) of FttH (glas) verbinding?

 


Welkom op ons forum @Peter loots. Heb je inmiddels internet of heb je nog steeds niks? Heb je al wel bericht van ons gehad dat je alles kan aansluiten, zoals @JanD hierboven ook aangeeft? 🙂 We zien je update graag tegemoet!


Ik heb nog steeds geen internet en niks doet het.wel de rekening al gehad.beetje vreemd dat je moet betalen dat niks het doet.en een medewerker zei,dat misschien een rat de kabel heeft doorgebeten .een huis uit 2018 ,zou dat erg knap vinden als een rat door het beton kan komen.draad loopt namelijk door het beton.jullie medewerkers hebben weinig verstand van zaken.eerste dag van de aansluiting deed hij het gewoon.dus een rat heeft even snel de kabel doorgebeten .ik zou ook een tegoed krijgen voor mijn mobile kosten.nog niks van vernomen.als deze week het niks nog doet,stap ik over op een andere provider.ben er zo klaar mee.


@Peter loots,

 

Gaat het over glasvezel of DSL? Heb je foto’s hoe alles is aangesloten?


Dsl,ik heb altijd alles aangesloten.is altijd goed gegaan.ik had eerst wel internet en de volgende dag deed niks meer het.


Dsl,ik heb altijd alles aangesloten.is altijd goed gegaan.ik had eerst wel internet en de volgende dag deed niks meer het.


Wat voor lampjes branden er op je modem? Heb je die ook al een factory reset gegeven?


@Peter loots Mogen we er voorzichtig vanuit gaan dat je inmiddels weer werkende diensten hebt?