Skip to main content

Op onze regio was er problemen met glasvezel dus ik bel de klantenservice 4 dagen geleden word ik netjes geholpen omdat de probleem pas as maandag verholpen kon worden heb ik een spoedpakket aangevraagt deze zou gelijk opgestuurd worden vervolgens krijg ik 2 dagen ernaa een sms DAT PROBLEEM IN ONS BUURT OPGELOST IS DUS NIET! NOG STEEDS NIET TOT HEDEN GEEN SPOEDPAKKET EN OOK GEEN INTERNET ALS JE KLANTENSERVICE BELT KRIJG NIEMAND TE PAKKEN !!!!

De klantenservice is bij storingen 24/7 bereikbaar op 0800 0402.

 


Hi Kap27, welkom op het forum. 

Ik begrijp dus dat de storing in de regio wél is opgelost, alleen bij jou nog niet. Klopt dit? Weet jij ook of alles bij de buren wel goed werkt? Zo ja, zou je het glasvezelkastje 10 seconden stroomloos willen maken en daarna ook de modem willen resetten? (Box 12 of Experiabox)

Overigens is onze klantenservice altijd bereikbaar bij storingen via 0800 0402.


Die nummer heb inmiddels 10x gebeld!!! Na dat je met een medewerker doorverbonden word de telefoon opgehangen!


Ik heb alles inmiddels al meer dan 30 min meerdere malen gereset en nog steeds niks


Over een aantal maanden zal ik verhuizen en daarbij kpn direct opzeggen! ik raad dit niemand aan drama je betaald er voor maar service is waardeloos 


Vreemd, ik heb het zelf voor de zekerheid ook getest vanaf mijn mobiel. Ik heb "Geen internet” ingesproken toen er werd gevraagd waar ik voor belde en kreeg vrij direct iemand te spreken. Je zou dit nogmaals op deze manier kunnen proberen, gaat net iets sneller. 

En anders pakken we dit hier op. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Over een aantal maanden zal ik verhuizen en daarbij kpn direct opzeggen! ik raad dit niemand aan drama je betaald er voor maar service is waardeloos 

Dat is je goed recht, maar het maakt het voor ons beiden makkelijker als we hier vriendelijk blijven. Ik probeer je oprecht te helpen om dit zo snel mogelijk op te lossen. 


Ik heb en noodpakket aangeboden gekregen die ik afgelopen donderdag na 15u mocht ophalen op de aangegeven afhaalpunt. Ik ben vrijdag geweest er lag niks klaar. Ik heb 4x gebeld, ik wordt eruit gegooid na het beluisteren en antwoorden van het bandje. Ik begrijp dat missschien door slechte weeromstandkhheden de telefoon niet doet maar waarom

lag mijn noodpakket niet klaar. En op het bandje wordt aangegeven dat ik gebruik maak van een noodpakket. Iedereen is de dupe in huis van geen internet al dagen. 


Wat fijn dat je een noodpakket aangeboden hebt gekregen! Ik zie dat de aanvraag voor een noodpakket afgelopen donderdag (de 17e) verwerkt is, je hebt toen ook een bevestiging per mail en SMS ontvangen. Hierin stond onder andere: Je krijgt nog een sms als je je pakket kunt ophalen.
Het noodpakket is vanuit ons overgedragen aan PostNL, maar nog niet aangekomen bij het PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Ik denk dat dit heel goed te maken kan hebben met de slechte weersomstandigheden :disappointed_relieved:.

Daar is nu, op dit moment, helaas niets aan te doen! Ik zie dat er voor morgen een afspraak ingepland staat met een monteur: ik hoop dat hij/zij de storing morgen kan verhelpen! :fingers_crossed_tone4: