Skip to main content

Goedemiddag,  

Ik heb vrijdag een sms gehad dat mijn internet actief zou zijn, maar tot op heden heb ik nog steeds geen verbinding zowel internet als tv doen het niet. 
heb nu al 3x gebeld met kpn en alle 3 de keren zeiden ze wat anders. 
het laatste telefoontje zaterdag eind van de middag was helemaal bizar !!! 
Ik ben  20min in de wacht gezet en daarna werd de verbinding verbroken !! Ze waren me waarschijnlijk gewoon vergeten. 
U snapt natuurlijk wel dat ik even uitgebeld was na dit bizarre voorval. 
Ik ben overgestapt omdat ik met ziggo gelijk soorten problemen ondervond. 
geen goed begin kpn!! 

Goedemiddag @Melly37, welkom op het forum!
Ik vermoed dat ik het niet kan bespoedigen maar kijk graag mee waar het wachten op is!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Melly37,

Kunnen wij jou nog ergens mee helpen? 


Nee, vandaag weer gebeld en van, het zou vrijdag aangesloten moeten zijn. 
Toen zaterdag we gaan het 2 februari aansluiten 😒

tot vandaag we gaan het morgen aansluiten!!☹️  Dus ja, zo gaat het al 5 dagen wachten maar weer af of morgen dan wel echt!!! Word aangesloten!! 
Bizar toch!! 


Wat ontzettend vervelend dat de aansluiting steeds wordt uitgesteld. Mocht het opnieuw niet goed gaan, vul dan vooral jouw profiel aan.


@Melly37 is het nog gelukt?


Nee weer gebeld en weer een dag uitgesteld ze zeggen dat ze er 6 werkdagen over mogen doen. We wachten het gewoon maar af!  


Goedenmiddag, nou gisteren een mail gekregen en dat mijn aansluiting gereed is maar nog steeds geen internet alles is goed aangesloten! ?


Ik zie dat er inmiddels een monteur ingepland staat op 10-02-2021 tussen 08:00 en 10:00! Laat me vooral weten hoe het gaat!


Klopt gisteren gebeld en kon gelukkig snel een monteur komen!! Hopelijk kan de monteur woensdag alles oplossen!! Ik laat het weten. 
bedankt !!