Skip to main content

Beste Heer/Mevrouw,

Sinds maart ben ik al bezig om een werkend glasvezel netwerk actief te krijgen in mijn nieuwbouwwoning   . Na meer dan 15 keer gebeld te hebben met zowel kpn als kpn netwerk wordt ik elke keer van het kastje naar de muur gestuurd en is er nog steeds geen werkende verbinding. (Erg frusterend uiteraard).  De laatste status is dat kpn netwerk (van de afdeling nieuwbouw) aangeeft dat er een patch aangesloten/geregeld moet worden die het netwerk van de wijkcentrale naar mijn woning brengt. (hier waren dus al 4 maanden voor nodig om deze informatie bij mij te krijgen). Wanneer deze werkzaamheden gaan plaatsvinden kan niemand mij vertellen en weet dus uberhaubt niet of dit wel gaat gebeuren.  Kortom ik denk en ben ook overtuigd dat er erg veel winst te behalen is in de communicatie tussen de verschillende afdelingen en de klanten. Ook de manier/vriendelijkheid waarmee je telefonisch te woord wordt gestaan laat erg te wensen over. Graag wordt ik dan ook telefonisch op de hoogte gebracht over wanneer deze werkzaamheden plaats gaan vinden alsmede een duidelijke en goede afhandeling van mijn klacht.

Graag kom ik telefonisch in contact met iemand die dit alles kan oplossen en compenseren. Ook verwacht ik een vergoeding voor alle maanden dat ik geen goed internet heb alsmede de tijd dat het nog duurt voor het geregeld is.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Richard Eerhardt . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat het fysieke deel van jouw glasvezel verbinding nog niet is opgeleverd? Zo ja, dan is dit iets dat bij KPNNetwerk ligt. 

Wij zijn de provider en zijn dus ook afhankelijk van die partij.

Je hebt nu koperdiensten van ons? Wat is daar precies mis mee?